Uz odluku o suradnji s MUP-om u okviru projekta "Sigurna turistička sezona 2019.", na sjednici Turističkog vijeća predstavljen je prijedlog natječaja o odabiru medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana, a direktori predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji i Kini podnijeli su izvještaj o stanju bookinga i očekivanjima s tih emitivnih tržišta.
"Za Hrvatsku iznimno važna tržišta Kine i Velike Britanije bilježe odlične rezultate, a vjerujem kako ćemo ove godine u kojoj obilježavamo Hrvatsko-kinesku godinu kulture i turizma, dodatno produbiti turističku suradnju s Kinom", ističe u priopćenju ministar turizma Gari Cappelli.
Po podacima koje iznosi, u posljednje dvije godine s kineskog tržišta se bilježi čak 83 posto veći broj noćenja, dok je u predsezoni broj noćenja turista iz Velike Britanije povećan za 14 posto.
"Ovi rezultati dokaz su inovativnih, kvalitetno osmišljenih i dobro usmjerenih promotivnih aktivnosti na emitivnim tržištima i pokazuju da se krećemo u željenom smjeru, ostvarujemo zacrtane ciljeve i očekivanja te pozicioniramo Hrvatsku kao globalno prepoznatljivu, turistički perspektivnu turističku destinaciju", naglašava Cappelli.
Iz Ministarstva u priopćenju podsjećaju i da je projekt "Sigurna turistička sezona" pokrenut još 2006. godine i ove se godine održava 13. godinu zaredom, s ciljem postizanja maksimalne sigurnosti hrvatskih građana i stranih turista koji tijekom turističke sezone borave u Hrvatskoj.
"Sigurnost je jedan od osnovnih preduvjeta uspješnog odvijanja turističke djelatnosti stoga HTZ i Ministarstvo turizma i ove godine nastavljaju suradnju s Ministarstvom unutarnjih poslova na provedbi projekta 'Sigurna turistička sezona' u sklopu kojega će u hrvatskim destinacijama boraviti više od sto inozemnih policijskih djelatnika iz 21 policijske organizacije iz Europske unije i regije, ali i sa dalekih tržišta kao što su Kina i Južna Koreja", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su policijske organizacije iz SAD-a i Nizozemske iskazale spremnost za sudjelovanjem u projektu.
Na sjednici Turističkog vijeća predstavljen je i prijedlog javnog natječaja o odabiru medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti HTZ-a na inozemnim emitivnim tržištima u 2020. godini.
"Temelj prijedloga je Strateški marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje od 2014. do 2020. godine te su u skladu s time glavne smjernice za budućeg izvršitelja daljnje jačanje snage hrvatskog brenda, povećanje turističkog prometa u razdobljima izvan ljetnih mjeseci te povećanje prosječne potrošnje po gostu s naglaskom na razvoj posebnih oblika turizma, odnosno kvalitetniju promociju turističkih proizvoda kao što su zdravstveni, kulturni, vinski i gastroturizam, cikloturizam, sportski turizam itd.", zaključuje se u priopćenju.