Kampanja ima za cilj podignuti svijest o problematici zaštićenih životinja u Hrvatskoj i potaknuti na individualne akcije poput volontiranja, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare koja je predstavila kampanju i donirat će novčana sredstava udrugama koje se tim područjima bave.
Iznos od 50 lipa od kupnje svakog proizvoda iz kampanje usmjerit će na donacije udrugama koje se bave zaštitom ugroženih životinjskih vrsta, a cilj je prikupiti 600 tisuća kuna.
Šuvar je istaknuo da će se taj novac usmjeriti na zaštitu risa čija se populacija u Hrvatskoj kreće između 40 do 60 jedinki, vuka koji broji između 140 i 210 jedinki, dobrog dupina čija je pupulacija oko pet tisuća jedinki i bjeloglavog supa, čijih gnijezdećih parova ima oko 110.
Tako će se udruzi Biom, koja uz još dvije institucije u Hrvatskoj radi na projektu repopulacije risa, donirati novac za nabavu 30 fotozamki i alata za DNK analizu, Institut Plavi svijet koji se bavi zaštitom dobrog dupina donacijom će urediti stan za istraživače na Velom Lošinju, dok će Javna ustanova Priroda novac utrošiti u kupnju automobila kojim se koriste za hranjenje supova na Cresu.
Također, u Zoološkom vrtu u Zagrebu novac će iskoristiti za uređenje nove nastambe za vukove.
"Uloga modernih zooloških vrtova prvenstveno je zaštita ugroženih vrsta i poticanje bioraznolikosti", rekao je ravnatelj zagrebačkog Zoološkog vrta Damir Skok dodavši da će donacija imati dvojaku korist - osim što će pomoći gradnji jedne od najmodernijih nastambi za vukove u Europi, informirat će posjetitelje o vukovima i utjecati na njihovu percepciju o toj životinji.
Akciju su podržale i javne osobe, poput nogometnih reprezentativaca Domagoja Vide, Andreja Kramarića i Dominika Livakovića, kao i kapetana Košarkaškog kluba Cibona Marina Rozića