Petrović je rekao kako je interes Hrvatske energetska neovisnost koju se postiže investiranjem u obnovljive izvore energije, a ne trošenjem novca da bi se omogućio dovoz tuđih energenata u Hrvatsku. Naglasio je i da je energetska tranzicija jedna od ključnih tema s kojom koalicija Zelene ljevice (ORaH, politička plafforma Možemo! i Nova ljevica) nastupaju na predstojećim izborima za Europski parlament.
Naveo je kako u pismu Šefčoviču devet zastupnika Europskog parlamenta iz grupacije Zelenih navode da, ne samo da su uvjereni da taj projekt izravno proturječi obavezama EU preuzetim Pariškim sporazumom, već su i s velikom zabrinutošću uočili "brojne nepravilnosti u realizaciji koje zasad nisu utjecale na potporu EK projektu". Također, naveli su i cijeli niz razloga zbog kojih je projekt LNG terminala kakav se trenutno planira neprihvatljiv.
Zastupnici Europskog parlamenta iz grupacije Zelenih od EK traže da ne odobri zatraženu pomoć za hrvatsku Vladu, povlačenje Instrumenta za povezivanje Europe (Connecting Europe Facility – CEF) za nabavu plutajućeg LNG terminala te da se projektu ne obnovi status Projekta od zajedničkog interesa (Projects of common interest - PCI) na četvrtoj PCI listi koja se trenutno priprema.
Pismo su, naveo je Petrović, potpisali Thomas Waitz, Monika Vana (Austrija), Max Andersson (Švedska), Reinhard Bütikofer, Sven Giegold (Njemačka), Philippe Lamberts (Belgija), Florent Marcellesi, Michèle Rivasi (Francuska) i Tilly Metz (Luksemburg).
Po mišljenju potpisnika tog pisma, EK bi trebala objasniti zašto je dosad dana takva politička i financijska podrška projektu koji u gospodarskom smislu ima vrlo malo, ako uopće, smisla, zanemaruje Pariški sporazum produžujući ovisnost o fosilnim gorivima i gazi legitimne stavove lokalnog stanovništva o utjecaju projekta na okoliš.
Također, u pismu je nabrojan "i cijeli niz proceduralnih i pravnih propusta projekta" te je "upozoreno da se lokalna zajednica ignorira i čak ušutkava". Sporno je i to što se da se ništa ne zna o drugoj fazi projekta, koja predviđa kopneni terminal: niti rokovi, niti troškovi niti investitori itd. Također je upozoreno na netransparentnost i nedostupnost podataka o projektu, rekao je Petrović.