Riječ je o prvi put tako odobrenim sredstvima, kojim će se pomoći promocija Europe, pa onda i Hrvatske i Slovenije na kineskom tržištu, a sredstva su odobrena temeljem poziva ETC-a nacionalnim turističkim organizacijama za prijave tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini.
Kampanju "Experience Croatia, Feel Slovenia" HTZ i Slovenska turistička zajednica (STO) zajednički na dalekim tržištima provode više od pet godina, a za Kinu joj je cilj jačanje vidljivosti i ugleda te dvije susjedne zemlje na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista.
Aktivnosti predviđene tom kampanjom provodit će se od listopada 2018. do ožujka 2019., a uključuju dvije zajedničke radionice u Pekingu i Šangaju, dva online treninga za predstavnike kineskih touroperatora i putničkih agencija te oglašavanje u uglednim i prepoznatljivim kineskim medijima.
"Ovo je potvrda dugogodišnje i vrlo kvalitetne suradnje sa slovenskim kolegama u promociji naših zemalja na dalekim tržištima. Siguran sam da će naša ulaganja i planirane aktivnosti, zajedno s odobrenim europskim sredstvima, osigurati još bolje rezultate na velikom kineskom tržištu", poručio je tim povodom direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, podsjetivši da je 2018. proglašena Europsko-kineskom turističkom godinom, zbog čega će HTZ nastaviti s provedbom promotivnih aktivnosti za još snažnije pozicioniranje Hrvatske među kineskim turistima.
Ističe i da će ključnu ulogu u navedenim procesima imati novi ured predstavništva HTZ-a u Šangaju, koji se otvara i zbog rastućeg turističkog tržišta Kine, čiji su turisti na prvom mjestu u svjetskom turizmu po potrošnji.
"Kinesko tržište tako brzo raste da projekcije pokazuju da će njihovih turista u 2020. putovati više od 100 milijuna. Pozitivni trendovi s tog tržišta vidljivi su i u Hrvatskoj, koju je u dosadašnjem dijelu godine posjetilo 136 tisuća kineskih turista, koji su ostvarili 203 tisuće noćenja, što je porast od 36 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine", iznosi Staničić.
Zadovoljstvo suradnjom u promociji izrazila je i direktorica STO-a Maja Pak, koja je uvjerena da će zajednička promocija u Kini rezultirati privlačnijim proizvodima, povećanju vidljivosti i ugleda na kineskom tržištu, a time i boljem posjetu kineskih turista.
"Suradnjom smo uspješno kandidirali zajednički projekt i dobili dodatna sredstva za nastup na kineskom tržištu. Istraživanja pokazuju da kineski turisti tijekom putovanja u Europu često povezuju oba odredišta, a Kina sa 160 milijuna najavljenih putovanja u 2018. predstavlja jedno od najperspektivnijih svjetskih emitivnih turističkih tržišta", naglasila je Pak, dodajući da Kinezi uglavnom putuju iz velikih gradova poput Pekinga, Šangaja i Guangzhoua.