Nagradu za životno djelo Ivan Filipović na području srednjeg školstva dodijeljena je profesoru Industrijsko-obrtničke škole u Slavonskom Brodu Jozi Jeliniću, a na području znanstvenoga i stručnoga rada profesoru Marku Pranjiću s Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu.
Dodjeljujući nagrade, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak kazala je kako su one prepoznale izvrsne među učiteljima i nastavnicima, sa životopisima koje je zadovoljstvo pročitati.
Divjak: Podudarnost između angažmana nagrađenih i reformskih procesa
Izrazila je zadovoljstvo što postoji podudarnost između angažmana nagrađenih i onoga što Ministarstvo postavlja kao reformske procese, a to je prije svega reforma na učiteljskim i nastavničkim studijima, budući sada ne postoje održivi sustavi obrazovanja kakve Ministarstvo želi uvesti, ponajprije u opće i strukovno obrazovanje. Nagrađeni su pokazali svojim radom da bez novih metoda i instrumenata ne možemo ići ukorak sa suvremenim edukacijskim znanostima, kazala je ministrica.
Godišnjom nagradom na području predškolskoga odgoja i obrazovanja nagrađene su Mirjana Malagić, Vesna Smojver i Mirela Marjanac, a na području osnovnog školstva Jerko Barišić, Danica Pelko, Biserka Dusparić¸i Lidija Miletić.
Godišnjom nagradom na području srednjeg školstva nagrađeni su Majda Bekić-Vejzović i Ivan Janjić, a na području visokog školstva Vesna Vlahović-Štetić, Željka Kamenov, Neven Hadžić, Smiljko Rudan, Joško Parunov i Rajko Grubišić.
Godišnjom nagradom na području znanstvenoga i stručnoga rada nagrađeni su Dubravka Brezak Stamać, Lana Hudeček, Željko Jozić, Kristian Lewis i Milica Mihaljević.
Bedeković: Učiteljski poziv jedna od najodgovornijih profesija u društvu
Predsjednica Odbora za dodjelu nagrada Vesna Bedeković kazala je da Hrvatska tom nagradom odaje priznanje za rad s djecom, učenicima i studentima te za znanstveni i stručni rad, kao i zasluge u promoviranju učiteljskog poziva u hrvatskom društvu.
Budite ponosni što nagrada nosi ime Ivan Filipović, jer njegov rad svjedoči da je učiteljski poziv jedna od najodgovornijih profesija u društvu, naglasila je.
U ime nagrađenih zahvalio se Marko Pranjić te kazao kako u trenucima reforme hrvatskog školstva ponizno savjetuje onima koji se oko toga zalažu da budu nastavnici koji vole svoj poziv i vjeruju u njega, koji zbog svojih znanja nisu frustrirani i koji kod drugih traže kukolj kako bi svoj zataškali.
Svjedoci riječi i djela su najbolji jamci projektiranja novog hrvatskog školskog sustava. Oni čine ono što kao narod sanjamo vezano za naš odgojno-obrazovni ideal. Ako je važno kreirati nove smjernice, isto je tako važno već ostvarene na lokalnoj razini i u individualnom životu nuditi kao uspjela rješenja, zaključio je nositelj nagrade Ivan Filipović za životno djelo.