FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Novi promotivni spot HTZ-a u sedam dana ostvario doseg veći od 5 milijuna ljudi

ZAGREB, 15. studenoga 2017. (Hina) - Novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u sedam dana od lansiranja na profilima HTZ-a na društvenim mrežama ostvario je doseg od 5 milijuna ljudi, a kada se dodaju dosezi preko profila aktera spota, većinom nogometaša, brojke su i veće, izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Novi spot HTZ-a s poznatim hrvatskim sportašima, većinom nogometašima, i umjetnicima (glumci, glazbenici) premijerno je prikazan 7. studenoga u Londonu, a najveći doseg ostvario je na Facebooku, od 3,5 milijuna ljudi, potom na Instagramu od 1,6 milijuna ljudi, dok je na službenom You Tube kanalu HTZ-a pregledan oko 160 tisuća puta, ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Komentirajući doseg spota odličnim, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je da je spot najgledaniji na tržištu Njemačke, Ujedinjene Kraljevine, SAD-a, Češke i Austrije, dok je glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić ocijenila da su odlične brojke promotivnog spota rezultat "jedinstva i zajedničkog rada svih dionika spota u promociji najboljeg od Hrvatske i turizma".

Podsjetila je da spot ima i humanitarnu notu, jer će HTZ u ime sudionika spota umjesto njihovih honorara 500 tisuća kuna dodijeliti udrugama koje pomažu i brinu o bolesnoj djeci i djeci s posebnim potrebama.

Iz Glavnog ureda iznose i da su spot na svojim profilima na društvenim mrežama podijelili i glumci u spotu, poput Marija Mandžukića, Matea Kovačića, Marina Čilića, Darija Šarića i drugih, koji su također prikupili jako puno lajkova i pregleda spota, a promoviran je i urednicima BBC-ja, Daily Mirrora, The Guardiana, The Independenta i drugima.

Preporuku za posjet Hrvatskoj nakon pregledanog spota prenijeli su i brojni blogeri.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙