Po potrošnji piva Hrvatska se tako nalazi na visokom 8. mjestu u EU. S druge strane, bez turističke potrošnje potrošnja piva iznosila bi oko 64 litre po glavi stanovnika, po čemu bi Hrvatska bila na 20. mjestu u EU, odnosno u prosjeku potrošnje piva u Uniji. Poznato je, naime, da se najviše piva proda tijekom turističke sezone, poglavito u srpnju i kolovozu.
Direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković smatra da tržište piva u Hrvatskoj pokazuje da je pivarska industrija stabilna, jaka i prosperitetna industrija koja pokazuje uzlazne trendove. Pivarska industrija, ističe, pruža siguran temelj za daljnji rast pivarstva, ali i popratnih mu gospodarskih grana.
"Pivarska industrija u Hrvatskoj, izravno i neizravno, zapošljava oko 28.000 osoba. Jedno radno mjesto u industriji otvara dodatnih 13 radnih mjesta u povezanim djelatnostima. Rastućim trendom otvaranja malih pivovara te značajnim ulaganjima u nove brendove, industrija se prilagođava sve raznolikijim zahtjevima potrošača, što rezultira sve većom ponudom piva u jeku turističke sezone”, navodi Marković.
Osim što u Hrvatskoj postoji šest većih aktivnih pivovara, domaće tržište bilježi i rastući trend malih - craft - pivovara, kojih je trenutno 30-ak aktivnih.
"Nudeći inovativne i raznolike proizvode, hrvatska industrija piva značajnije se prilagođava zahtjevima europskih potrošača. Novi proizvodi podižu imidž i kategoriju cjelokupne industrije što jača potencijal malog i srednjeg poduzetništva i konačno rezultira rastom trenda zapošljavanja", zaključuje se u priopćenju HGK.