"Kerum je problem i fenomen Splita jer tako osebujnog kandidata za gradonačelnika nema nijedan od većih gradova u Hrvatskoj," rekao je Baldasar.
Godinu dana se ispričavao zbog Keruma
Baldasar, koji je bio splitski gradonačelnik u proteklom četverogodišnjem mandatu, a na toj je dužnosti naslijedio upravo Keruma, podsjetio je kako se po preuzimanju dužnosti godinu dana morao ispričavati zbog imidža Splita iz Kerumova gradonačelničkog razdoblja.
"Čak nije problem bio u financijama, nego u ukupnom imidžu Splita, zbog čega sam godinu dana potrošio opravdavajući se i govoreći kako nismo svi koji živimo u Splitu ljudi kao što je Kerum," kazao je Baldasar.
Za kandidatkinju stranke Pametno Marijanu Puljak, koju mediji svrstavaju u lijevi politički spektar, Baldasar je ustvrdio da ne predstavlja ljevicu, koja je u Splitu spala na niske grane. Nakon što je vodstvo SDP-a u vrijeme dok je na čelu stranke bio Zoran Milanović raspustilo cjelokupan splitski Gradski odbor SDP-a, kojem je Baldasar bio predsjednik, ljevica je, kaže Baldasar, doživjela slom.
U vezi anketa koje daju prednost Kerumu i kandidatu HDZ-a Andri Krstuloviću Opari, Baldasar je ustvrdio kako su izbori u Splitu već odlučeni zahvaljujući anketama koje su favorizirale neke stranke i kandidate. "Nemoguće je boriti se protiv toga, osim ako imate veliki novac za kampanju, ali to onda znači da ne pobjeđuju ideje nego novac" dodao je.
Zanijekao je da je dodijelio prostor stranci Milana Bandića, ustvrdivši kako je Bandićeva stranka imala skromni prostor od oko 300 četvornih metara, te im je samo obnovljen ugovor nakon natječaja na koji su se javili, a nije im dodijeljen prostor.
Istočna obala glavni razvojni prostor Splita
Predstavljajući izborni program Splitske stranke, naglasio je kako je prostor istočne obale glavni razvojni prostor Splita. "S istočne obale treba izmjestiti dio željezničkog i autobusnog kolodvora te ondje urediti parkiralište i izgraditi hotel, To je izvanstranačko i izvanpolitičko pitanje koje se tiče budućnosti Splita. Tkogod bude na vlasti u Splitu morat će oko razvoja istočne obale surađivati s Vladom zbog vlasničkih odnosa jer HŽ su u vlasništvu države," kazao je Baldasar.
Također treba proširiti ulazne i izlazne ceste iz grada zbog sve većeg broja vozila i prometnih začepljenja, te u sljedećem četverogodišnjem razdoblju završiti restrukturiranje javnog poduzeća "Promet" radi prevladavanje poteškoća javnog gradskog prijevoza.
Baldasar smatra kako bi Split trebao dobiti status grada s posebnim ovlastima tako da može imati ovlasti nad pomorskim dobrom ili školstvom na splitskom području, a ne da o tomu odlučuju županijska tijela ili netko izvan Splita.