FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTS: Podravka d.d. - Pedeset godina Podravke na ruskom tržištu

Koprivnica (HinaOTS) - Temeljem odredbi Zakona o tržištu kapitala PODRAVKA d.d., Ante Starčevića 32, Koprivnica, OIB: 18928523252 (Društvo), daje sljedeće priopćenje:

2016. godina rekordna po prodaji Podravkinih proizvoda na ruskom tržištu

Podravka, vodeća hrvatska prehrambena kompanija obilježava  50 godina poslovanja na velikom tržištu Rusije. Povijest i rezultate poslovanja Podravke na ruskom tržištu, na konferenciji za medije održanoj danas u Moskvi,  predstavili su Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, članice Uprave Olivija Jakupec i Iva Brajović, zatim potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS, Damir Perlok, direktorica predstavništva Podravke za tržište Rusije Marijana Mihalić-Balog te Jakov Despot, direktor Hrvatske gospodarske komore u Rusiji.

1967. godine, u okviru dogovora razmjene između tadašnjeg SSSR-a i Jugoslavije, na rusko su tržište „zakoračili“ Vegeta, Podravka pileća juha s rezancima i goveđa juha s rezancima te vrlo brzo stekli povjerenje među potrošačima. Ovim su se proizvodima uskoro pridružile i ostale juhe u vrećici, juhe u kocki, dječja hrana, ajvar, proizvodi na bazi rajčice, smrznuto povrće, paštete itd. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije - od Kalinjingrada do Dalekog istoka

Regija Rusija, ZND i Baltik, u 9 mjeseci 2016. godine ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe. Ukupna prodaja Podravke (hrana i lijekovi) na ruskom tržištu u ovom periodu iznose 23,5 milijuna Eura, što je rast 55,2 posto u odnosu na godinu ranije. Podravka je tijekom 2016. godine prodala više od 30 milijuna komada svojih proizvoda na tržištu Rusije. 

„Tijekom posljednjih 5 godina imamo kontinuirani trend rasta koji je najviše došao do izražaja s osnivanjem vlastitog poduzeća u 2014. godini kada smo počeli potpisivati direktne ugovore s maloprodajnim lancima i distributerima, što nam je omogućilo i širenje asortimana i penetraciju u sve dijelove Ruske federacije. Sukladno tome, od 2014. godine udvostručili smo rast na ruskom tržištu unatoč sankcijama, devalvaciji rublje i drugim nepovoljnim okolnostima.“ - izjavio je Damir Perlok, potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS. 

Podravka je lider na ruskom tržištu u dijelu univerzalnih začina i juha u vrećici za kuhanje te predvodnik trendova u stvaranju prehrambenih proizvoda. Ovisno o kategoriji i vrsti proizvoda, Podravka je među 3 vodeće kompanije u odnosu na konkurenciju. U segmentu univerzalnih začina Podravka je drugi proizvođaču količinskom i vrijednosnom smislu, s tržišnim udjelom od 15% vrijednosno (Izvor: Nielesen kolovoz 2015./rujan 2016).

Predsjednik Uprave Podravke, Zvonimir Mršić govorio je o daljnjim planovima i ambicijama, kako za rusko tržište tako i globalno.

„Planovi za budućnost precizno su zacrtani. Cilj Podravke je u narednih 5 godina rasti na međunarodnim tržištima, kako organski tako i kroz strateška partnerstva sa lokalnim kompanijama na tržištu. Rusiju gledamo  kao glavno tržišta za daljnji rast i razvoj koristeći oba modela, a očekujemo dvoznamenkaste stope rasta. Rusko tržište je postalo prvo Podravkino izvozno tržište još daleke 1967. Od tada se puno toga promijenilo no u globalnoj strategiji kompanije – rusko tržište je vodeće u smislu rasta i mogućnosti razvoja.“ - zaključio je Zvonimir Mršić predsjednik Uprave Podravke.

Podravka danas izvozi u više od 60 zemalja, ima 15 vlastitih kompanija na različitim tržištima, 12 filijala, vlastitu distribuciju u 9 zemalja i 17 pogodna za proizvodnju u 4 zemlje. Sveukupno zapošljava 6200 ljudi, dok je u kompaniji Podravka Rusija trenutno zaposleno 27 djelatnika.

PODRAVKA d.d.

Napomena o izvoru:
PODRAVKA d.d.
Korporativne komunikacije
A. Starčevića 32; HR - 48000 Koprivnica
tel. 048 651 953
fax. 048 622 008
web: www.podravka.com
e-mail: press@podravka.hr
- end - -

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙