- Prodaja se je u Žitu u prvih devet mjeseci ove godine povećala za 10 posto, a raste i dobit. U Žito smo dodatno investirali 2,5 milijuna eura, imat ćemo ulaganja i u druge pogone, kazao je Mršić te dodao da bi Podravka idućih godina mogla povećavati svoj tržišni udio u regiji, ne samo organskim rastom nego i novim preuzimanjima.
"Ako dođe do konsolidacije pekarske industrije u regiji, te ako uprava i vlasnici Podravke odluče da ćemo u tome sudjelovati, onda će Podravka rasti i pomoću preuzimanja, odnosno akvizicija pekarskih poduzeća koja na tržištu imaju relevantan tržišni udio.
- O imenima ne mogu špekulirati, ali nas svakako ne zanimaju tvrtke s malim udjelom na tržištu. U Žitu smo našli ekipu koja se dobro razumije u svoj posao te može sudjelovati u eventualnoj budućoj konsolidaciji pekarske djelatnosti u budućnosti, kazao je Mršić u razgovoru za slovenski list.
Prema njegovim se riječima u sektoru prehrane i proizvodnje hrane ubuduće mogu očekivati velike promjene ne samo u jačanju segmenta bioproizvoda, odnosno organske hrane, nego i na području tehnologije i distribucije.
- Žito već ima jak segment bio proizvoda, a Podravka surađuje s nekoliko start-up tvrtki koji se s našim stručnjacima iz odjela za istraživanje i razvoj bave temama o tome što nas čeka u budućnosti, s obzirom da će neke postojeće poslovne modele trebati promijeniti, kazao je direktor Podravke.
Među promjenama koje prehrambenu industriju i proizvodnju i pripremu hrane čekaju u budućnosti su, po njegovim riječima, dostava hrane potrošačima kući, odnosno na mjesta gdje će je konzumirati, a uvodit će se i modeli vezani na kuhinjske aparate koji sami kuhaju, na 3-dimenzionalne printere i na nanotehnologiju.
- Podravka ne želi čekati, već sudjelujemo u oblikovanju brojnih modela za budućnost. U takvim start-up poduzećima moji se bave novim modelima već imamo svoj vlasnički udio jer želimo biti aktivni sukreatori u stvaranju modela za budućnost, kazao je Mršić.