Zbog procesa razmjene eRačuna s partnerima, Ina je uspostavila i eArhivu, čime je i dosadašnje fizičko arhiviranje računa postalo prošlost, navodi se u priopćenju.
Dodaje se da su tek ulaskom Hrvatske u EU te izmjenama regulative o porezu na dodanu vrijednost, potpuno otvorene pretpostavke za standardizaciju cjelokupnog procesa i ukidanje obveze kolanja i čuvanja papirnatih dokumenata.
"Ponosni smo što je Ina, među prvima u Hrvatskoj, pokrenula novi standard u poslovanju u potpunosti usklađen s naprednim svjetskim praksama. Ključne prednosti uvođenja elektroničke razmjene podataka, uz spomenuto ukidanje kolanja papirnatih dokumenta, su i automatizacija i ubrzanje procesa, povećanje ažurnosti i točnosti obrade i knjiženja te značajno smanjenje troškova arhiviranja. Uz to, time dobivamo i kvalitetniju podlogu za planiranje novčanih odljeva te povećanje kvalitete trgovinskog odnosa i povećanje kompetitivnosti", izjavio je izvršni direktor Inine Trgovine na malo Darko Markotić.
Izvršni direktor informatike u Konzumu Jozo Džakula istaknuo je da je Konzum razmjenu elektroničkih dokumenata u svoje poslovanje implementirao još 2004. godine, od kada intenzivno radi na širenju primjene tog standarda u poslovanju sa svim partnerima.