Nezaustavljivi razvoj tehnologije već sada intenzivno utječe na globalnu ekonomiju i na društvo u cjelini, navode u pismu budućem predsjedniku vlade te poručuju kako oni kao poslodavci, roditelji i odgovorni građani smatraju da Hrvatska nije spremna za ove promjene te zato pozivaju na hitnu akciju.
Potpisnici pisma vjeruju da je informatička i općenito STEM (Science Technology Engineering Mathematics) edukacija, iznimno važna za budućnost naše zemlje pa zato, kako ističu, u potpunosti podupiru cjelovitu kurikularnu reformu u skladu sa Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije.
No, poručuju, kako im je neprihvatljiva dinamika provedbe. Zato predlažu da se programerske vještine kao metoda jačanja logičkog razmišljanja i metoda pojačanja problemskog rješavanja zadataka uključe odmah u školski program, i to, kako poručuju, za početak fakultativno, ali s prioritetom u odnosu na druge aktivnosti koje se nude u osnovnim školama.
Potpisnici pisma traže da se nastavi s kurikularnom reformom te osigura da edukacija u području informatike bude adekvatno zastupljena.
Smatraju posebno važnim da se logičko razmišljanje i pristup rješavanju problema kroz nastavu programiranja, počne primjenjivati već u nižim razredima osnovne škole.
Također predlažu da se odmah unutar postojećeg programa dodaju fakultativne radionice programiranja/kodiranja koje će poticati logičko razmišljanje kod učenika nižih razreda osnovne škole i razvijati se u dosegu te trajati do uvođenja obvezatnoga programiranja u osnovne škole.
U ime inicijative “eSkills for Jobs” pismo su potpisali Vedrana Miholić, Toni Milun, Saša Cvetojević i Iva Šulentić.
"eSkills for Jobs" kampanja je Europske komicije kojoj je cilj podignuti razinu svijesti o potrebi da europski građani usavrše svoje vještine u području informacijskih i komunikacijskih tehnologija koje mogu koristitit na radnom mjestu. Kampanja se provodi u 21 zemlji, uključujući Hrvatsku.