Riječani koji su preuzeli propusnice moći će obići sve
prostore HNK Ivana pl. Zajca, od atrija i foajea, dvorana za probe, do dramske,
zborske i velike pozornice, a vodit će ih glumci ansambla Hrvatske drame Tanja
Smoje i Dean Krivačić.
Tijekom obilaska moći će vidjeti program koji su pripremili članovi svih ansambala kazališta - Hrvatske i Talijanske drame, Opere i Baleta. Riječ je o odlomcima i dijelovima proba predstava u nastajanju, koje će uskoro biti izvedene.
Posjetitelji će moći vidjeti dio probe za dvojezičnu
bajku „Dugonja, Trbonja, Vidonja“ / „Spillo, Ciccio, Falco“ Hrvatske i
Talijanske drame, čija je premijera najavljena za 28. studenoga.
Nazočit će probi Donizettijeve opere „Le convenienze
ed inconvenienze teatrali / Kazališni običaji i neuobičajenosti“ čija je
premijera na programu 12. prosinca te probi baleta „San ivanjske noći“ koreografa
Lea Mujića, koji će biti premijerno izveden 22. siječnja sljedeće godine.
Najavljena su i iznenađenja, a publika će moći vidjeti i dijelove predstava koje će uskoro biti obnovljene, poput „treš“ bajke „Ljepotica i zvijer“, koja se vraća na pozornicu potkraj studenoga.
Gradsko kazalište lutaka Rijeka pripremilo je za Noć kazališta program „3 x P.“ Za djecu je u dnevnom dijelu programa priređen mjuzikl, hit predstava autora Magdalene Lupi Alvir i Duška Rapoteca Utea u režiji i koreografiji Mojce Horvat „Pepeljuga“, a potom i razgovor s glumcima. U večernjem programu za odrasle najavljen je pop-rock koncert Puppet banda i Palazzo Ploecha.
I u riječkom Kulturnom centu Kalvarija najavljena je „Noć kazališta u Kalvariji“, koja će početi otvaranjem izložbe slika „Kalvarija“ Snježane Margitić. Slijedi svečana premijera kabaretske komedije Ri Teatra „Autotrolej i mi 4 – The Next Generation“, zatim „Premijera u sat vremena“, u kojoj će publika birati glumce, koncert dua Timeless i drugo.
Projekt Noć kazališta je jednodnevna manifestacija posvećena scenskim i izvedbenim umjetnostima, a održava se istovremeno u hrvatskim gradovima svake godine treće subote u studenom. Kazalište tada postaje glavnim mjestom susreta, dijaloga, druženja i novih spoznaja umjetnika, kazališnih djelatnika i publike.