FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kampanja Istre: "Share Istria" i osvoji sedam besplatnih dana te 10 tisuća eura!!

ZAGREB, 31. ožujka 2015. (Hina) - Turistička zajednica Istarske županije počela je promo kampanju na društvenim mrežama pod nazivom "Share Istria: najbolji odmor na svijetu" u sklopu koje se može osvojiti putovanje i sedmodnevni besplatni boravak u Istri od sredine svibnja do kraja srpnja, za što se prijaviti treba do 22. travnja, doznaje se iz te Turističke zajednice.

Kampanja je zapravo međunarodni poziv tzv. influencerima, opinion leaderima, blogerima te putopiscima i autorima na društvenim mrežama koji imaju više od pet tisuća sljedbenika (fanova ili followera). Od prijava koje će stići na kampanju do 22. travnja birat će se pobjednici odnosno voditelji ekipa koji će sa sobom u Istru moći povesti jednog prijatelja, a koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama.

Svakog tjedna će u Istri u spomenutom razdoblju (sredina svibnja-kraj srpnja ove godine) boraviti po tri tima istovremeno, a svaki tim bit će sastavljen od voditelja i njegovog prijatelja.

Oni će tijekom tog boravka u Istri imati i 'zadatak' da svakodnevno na društvenim mrežama ili svom blogu objave minimalno dva 'posta' vezana uz dnevne doživljaje na putovanju, a svaki će im dan biti ispunjen raznim aktivnostima u organizaciji Turističke zajednice Istre, upoznavat će i iskusiti najbolje što Istra ima, od smještaja u hotelima i drugim objektima do mora, plaža, enogastronomije, kulture i aktivnog turizma.

Nakon svakog tjedna birat će se najbolji tim koji ulazi u konkurenciju za osvajanje glavne nagrade u vrijednosti 10 tisuća eura, a svi zainteresirani mogu se javiti na web stranici www.shareistria.com.

Iz istarske Turističke zajednice napominju da je ta kampanja na tragu one koju je prije nekoliko godina pokrenula australska turistička zajednica pod nazivom "Najljepše radno mjesto na svijetu - čuvar plaže koraljnog grebena", s time da je istarska nešto drugačija, ali također atraktivna i inovativna.

Očekuju da će i to pridonijeti promociji Istre i Hrvatske, a to je i nastavak snažne promocije Istre koja je tijekom zadnje tri godine uložila napore u PR aktivnostima kroz organizaciju studijskih putovanja brojnih stranih novinara i druge načine, što je pridonijelo i prepoznatljivosti Istre u svijetu.

Medijska vrijednost objavljenih članaka na godišnjoj razini premašuje iznos od 150 milijuna kuna, a među deset najboljih destinacija na svijetu Istru su među ostalim uvrstili National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor's, Reader's Digest, Wine Enthusiast te drugi, naglašavaju iz istarske Turističke zajednice.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙