FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Završen projekt „Studirajmo zajedno“ za slijepe studente

SPLIT, 13. veljače 2015. (Hina) - Na splitskom Ekonomskom fakultetu u petak je upriličena završna konferencija projekta „Studirajmo zajendo“, u sklopu kojeg je u proteklih 18 mjeseci obavljena digitalna prilagodba literature na računalima za 60 predmeta toga i Filozofskog fakulteta, namjenjena unaprijeđenju studiranja i povećavanju zaposlenosti slijepih i slabovidnih osoba.

Ovaj projekt je financiran s gotovo 300.000 eura iz EU fondova, odnosno IPA programa „Razvoja ljudskih potencijala“.

Njegova realizacija pridonijet će popularizaciji potreba slijepih i slabovidnih osoba, jer će im omogućiti lakše studiranje, rekao je dekan splitskog Ekonomskog fakulteta Željko Garača.

„Ovim projektom slijepim i slabovidnim osobama učinit ćemo pristupačnijim studiranje“, naglasio je.

Profesor splitskog Ekonomskog fakulteta Marko Hell rekao je da trenutačno u Splitu postoji desetak potencijalnih slijepih i slabovidnih studenata kojima će biti omogućeno olakšano e-učenje.

„Na moodle sustavu, to jest sustavu za e-učenje, digitalizirali smo materijale za 60 predmeta Ekonomskog i Filozofskog fakulteta koje će slijepi i slabovidne osobe moći čitati koristeći čitače ekrana, to jest mogućnost povećanja slova“, izvijestio je Hell.

Diplomirani magistar filozofije i povijesti, slijepi magistar edukacije, Ivan Bogdanović (25) ocijenio je kako je ovim projektom postignut evidentan napredak u dostupnosti literature slijepim i slabovidnim studentima.

„Ovaj projekt je učinio to da će budućim slijepim i slabovidnim studentima biti dostupna digitalno prilagođena obimna literatura i oni neće morati gubiti vrijeme za njeno skeniranje“, kazao je.

Digitalnu prilagodbu literature namjenjene potrebama slijepih i slabovidnih studenata obavila su 33 studenta splitskog sveučilišta, kojima su danas za taj angažman dodijeljene posebne zahvalnice.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙