FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatski turizam u Kini bilježi veliko zanimanje

ZAGREB, 14. studenog 2014. (Hina) - Hrvatska turistička zajednice (HTZ) prvi put predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvećih poslovnih turističkih sajmova Azije, na China International Travel Martu, koji je u petak otvoren u Šangaju i na kojem Hrvatska već prvi dan bilježi veliko zanimanje poslovnih partnera, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a i Ministarstva turizma.

Sajam u Šangaju traje do nedjelje, 16. studenog, a hrvatski štand obišli su i ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji su razgovarali i s predstavnicima kineskih touroperatora i zračnih prijevoznika te sudjelovali na nekoliko foruma s ciljem poboljšanja turističke suradnja Kine i Hrvatske i rada na budućim zajedničkim projektima.

Ministar je tako u razgovorima s predsjednikom China National Tourism Administration (CNTA) Shao Qi We-om te drugim predstavnicima kineskog turizma istaknuo mogućnosti snažnijih aktivnosti iz Kine prema Hrvatskoj, tim više što su kineski turisti među najbrojnijim stranim putnicima u svijetu jer ih se godišnje gotovo 130 milijuna odlučuje za putovanja u inozemstvo.

Pritom ih najviše brinu jezične barijere, ponuda kineske hrane te kako se lokalno stanovništvo prema njima odnosi, napominju iz Ministarstva.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a ističe da su svi kineski partneri iskazali veliko zanimanje za Hrvatskom, posebno za nove charter i izravne avio linije te vjeruje da će se broj kineskih gostiju u idućim godinama povećavati.

Kineski turisti više dolaze u posezoni, posebno ih zanima kulturna baština i upoznavanje novih destinacija te bogata i netaknuta priroda, što su i neki od ključnih proizvoda obuhvaćeni projektom Hrvatska 365, ističu iz Ministarstva i HTZ-a.

Osim HTZ-a na sajmu u Šangaju se predstavljaju i agencija Gulliver iz Dubrovnike te Turistička zajednica grada Dubrovnika.

Uz samostalni nastup, Hrvatska će se na sajmu predstaviti i na zajedničkom štandu organizacije Central and Eastern European Countries Tourism Coordination Centre, na kojem se predstavljaju zemlje regije, što je također važno s obzirom da kineski turisti tijekom putovanja u Europu najčešće posjećuju više zemalja.

Iz Glavnog ureda HTZ-a najavljuju da će se drugog dana sajma, u subotu 15. studenog, hrvatska turistička ponuda posebno predstaviti i pred više od 80 kineskih agenata i touroperator i to kao cjelogodišnja turistička destinacija bogatog proizvodnog portfelja.

Predstavljanjem na sajmu China International Travel Mart završava i ovotjedni posjet hrvatskog turističkog izaslanstva zemalja Dalekog istoka, odnosno Koreji, Japanu i Kini čiji je cilj bio promocija hrvatskog turizma na tim tržištima te razgovori s partnerima koji bi trebali dovesti i do intenziviranja turističkog prometa iz tih zemalja prema Hrvatskoj.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙