"'Snajper' je prva hrvatska drama koja se bavi i demistificira PTSP djece hrvatskih branitelja, koja nose ogroman teret frustracija i o čemu se dosad nije na sceni govorilo", rekla je danas na konferenciji za novinare redateljica Franka Perković.
Tekst preslikava našu stvarnost, istaknula je, dodajući kako je "riječ je o čvrstome, duhovitom predlošku s toliko realističnim situacijama da se čine gotovo bizarnima, no omogućuje poticajnu nadogradnju za glumce i redatelja".
"To je tekst pun skepse koji neprekidno preispituje život mladih danas i njihove šanse, postavlja pitanje koliko smo svi mi krivi za situaciju u kojoj smo se našli, pitanje što je to ideologija danas i tko je spreman na radikalne poteze kako bi nešto promijenio", rekla je Perković.
Dramaturg predstave Goran Ferčec istaknuo je da je riječ o pravome, "dobro skrojenom komadu" i sjajnim, ogoljenim dijalozima, ocjenjujući da je sama tema - cijena protagonista koji će ubiti političara zapravo tek vrh ledenog brijega.
U predstavi glume Vedran Živolić, Hrvojka Begović i Frano Mašković.
Mašković je rekao da je predstava osobito dirljiva njegovoj generaciji koja je izniknula iz rata i koja je zbog toga izgubila podosta od svojeg djetinjstva. "Prvo smo 'Snajper' čitali kao triler, no to je mnogo dublji tekst koji potiče na društvene promjene, no promjena u Hrvatskoj mora biti općeg karaktera", objasnio je Mašković.
Scenograf je Siniša Ilić, kostimografkinja Doris Kristić, a glazbu su skladali Alen i Nenad Sinkauz.
Književniku i karikaturistu Damiru Karakašu (1967.) to nije prva predstava u ZKM-u. Godine 2009. u sklopu predstave "Zagrebački pentagram" njegovu dramu "Skoro nikad ne zaključavamo" režirao je Paolo Magelli. Njegova ogoljela realistična proza, često na rubu poetičnog naturalizma, svrstava ga među istaknute hrvatske pisce mlađe generacije. Napisao je još i objavio knjigu putopisa "Bosanci su dobri ljudi" (1999.), romane "Kombetari" (2000.), "Kako sam ušao u Europu" (2004.) i "Sjajno mjesto za nesreću" (2009.), te zbirke priča "Kino Lika" (2001.), po kojoj je Dalibor Matanić 2008. snimio istoimeni film, "Eskimi" (2007.) i "Pukovnik Beethoven" (2012.).