FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Novinari smanjenje reklama na javnom servisu drže udarom na BiH

MOSTAR, 26. rujna 2013. (Hina) - Odluka Vijeća Regulacijske agencije za komunikacije (RAK) o smanjenu marketinškog udjela po satu za javne emitere izazvala je oštra reagiranja novinarskih udruženja koja su ocijenila da se tim potezom radi na dokidanju države BiH.

RAK je umjesto šest minuta po satu, na temelju zahtjeva četiri privatne televizijske postaje u BiH, javnim emiterima Bosanskohercegovačkoj radioteleviziji, Federalnoj radioteleviziji i Radio-televiziji Republike Srpske odobrio emitiranje četiri minuta marketinškog sadržaja.

"Odluka RAK-a o drastičnom smanjanju marketinških minuta u programima javnih emitera u BiH je najbesprizoniji pokušaj dokidanja države Bosne i Hercegovine", navodi se u priopćenju Društva novinara BiH.

Ova novinarska udruga dodaje da se odlukom RAK-a udara na jedan od preostalih stupova države, čime se građanima BiH ukida pravo objektivno informiranje, a zaposlenici javnih emitera dovode u situaciju da ostanu bez posla.

Vijeće RAK-a BiH usvojilo je izmjena Kodeksa o komercijalnim komunikacijama kojim je marketinški prostor javnim emiterima smanjen sa 6 na 4 minuta po satu emitiranog programa. Vijeće je prihvatilo zahtjev 4 komercijalne TV postaje.

Ranije je zabrinutost zbog ovakvih najava izrazio i voditelj ureda posebnog predstavnika Europske unije u BiH, pozivajući Vijeće RAK-a da provede potpunu analizu svojih poteza jer bi se njome moglo ugroziti postojanje tri emitera pri javnom RTV servisu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙