Organizator prve takve manifestacije koja povezuje hrvatske i slovenske restorane, gastronome i kulinarske stručnjake te publiku je Restoran Club, u čijoj se mreži nakon godinu i pol postojanja trenutno nalazi više od 250 različitih objekata u regiji Alpe Adria (restorani, vinoteke, vinarije, barovi, hoteli, loungeovi i drugi).
U današnjem razgovoru za Hinu, koja je i jedan od medijskih pokrovitelja Festivala, Koludrović ističe da je od 160 objekata iz Hrvatske koji su se uključili u taj projekt njih oko 50 posto iz Zagreba, ali je pokrivena cijela Hrvatska, od Osijeka do Dubrovnika.
Posjetitelji Festivala, uz popuste u uključenim restoranima i drugim ugostiteljskim objektima, mogu kušati razne pa i eksperimetalne okuse prije svega kvalitetne hrane i pića.
Osim promocije gurmanstva i gastro turizma, kao važne odrednice i nove hrvatske turističke strategije, Koludrović naglašava da je cilj Festivala i svojevrsna razmjena gostiju Hrvatske i Slovenije kao i jače povezivanje ugostitelja i restoratera dvije zemlje koje se već zajedno turistički promoviraju na dalekim tržištima.
U sklopu festivala u pojedinim restoranima održavat će se i tzv. nacionalni dani s gastronomijom stranih zemalja, a filozofija cijelog projekta temelji se na menijima koji će gostima predstaviti vrhunsku ponudu uključenih restorana s popustima do 50 posto.
Festival će ugostiti i brojne domaće i strane vrhunske kuhare, među kojima Jeffreyja Wellu (nekada vodio kuhinju zagrebačke Esplanade), jednog od najjačih slovenskih gastro stručnjaka iz poznatog ljubljanskog restorana JB Janeza Bratovša, među hrvatskim predstavnicima tu su Denis Zemba i drugi koji će svoje umijeće predstaviti na posebnim večerama u odabranim objektima tijekom Festivala.
Jedna od tih večera bit će, kako kaže Koludrović, i svečana večera otvorenja u četvrtak, 12. rujna, u Hotelu Westin, koja će osim vrhunskih kulinarskih majstora z Hrvatske, Slovenije, Italije i Francuske okupiti i brojne diplomate te druge istaknute osobe iz javnog života.
Koludrović napominje da Festival ima i humanitarni karakter jer će se dio novca od prodaje svake festivalske ulaznice (koja vrijedi za dvije osobe svih 28 dana trajanja Festivala i u Hrvatskoj i u Sloveniji) donirati.