U sklopu akcije "Poslovi u turizmu" u razdoblju od 1. siječnja do 31. kolovoza ove godine na tom portalu objavljeni su natječaji za 2.100 radnih mjesta, što je na razini 2012. godine. Očekivano, većina oglasa (60 posto) odnosi se na županije na Jadranu.
Najviše oglašenih radnih mjesta, osim za grad Zagreb (23 posto), bilo je za Istarsku (16 posto) te Primorsko-goransku županiju (13 posto), dok među gradovima na obali prednjače Split (4 posto od ukupnog broja oglasa u turizmu) i Dubrovnik (3 posto).
U većini oglasa tražena je srednja stručna sprema, a u polovici natječaja iskustvo nije navedeno kao obavezni uvjet.
Poznavanje stranih jezika traženo je u 37 posto oglasa, što je više nego prošle godine kada je traženo u 27 posto oglasa. Najviše se tražilo poznavanje engleskog jezika, a slijede njemački i talijanski.
Slično kao i prošle godine, i ove se u većini oglasa nudio rad na određeno vrijeme. Stalno zaposlenje nudio se u 37 posto oglasa.
Unutar akcije "Poslovi u turizmu", MojPosao je anketirao 850 ispitanika pitajući ih koji je idealan ljetni posao. Gotovo polovica ispitanika idealnim smatra posao spasioca na plaži, a slijede iznajmljivač (pedalina, skutera i sličnih plovila), skiper, turistički vodič i animator.