Kako je nakon objave polugodišnjih rezultata izjavio direktor Gorenja Franjo Bobinac, gubitak nije neočekivan, a na njega je utjecalo više čimbenika. Među njima su gubici na tečajnim razlikama između eura i ruske rublje, srpskog dinara, australskog dolara i još nekih valuta država na čija tržišta Gorenje izvozi ili u kojima posluje, kao i pad prodaje od 1,2 posto na europskom tržištu kućanskih aparata, do kojega je došlo mimo očekivanja.
Unatoč tome, Gorenje je uspjelo povećati svoj tržišni udio u prodaji kućanskih aparata u Europi. Ipak, ispunjenje ovogodišnjeg poslovnog plana još je upitno jer je u međuvremenu došlo do smanjenja vrijednosti i prodaje nekih investicija, a Gorenje je prodalo i svoj program proizvodnje kuhinjskog namještaja, naveo je Bobinac.
Uz to, uskoro u Velenju, gdje je sjedište Gorenja, počinje po prvi put u njegovoj povijesti proizvodnja strojeva za pranje posuđa. Do sada se odvijala u Švedskoj, nakon što je Gorenje prije nekoliko godina kupilo kompaniju Asko.
Preseljenjem te proizvodnje u Sloveniju smanjit će se troškovi Gorenja, kao što su smanjeni i preseljenjem proizvodnje nekih programa Gorenja u Srbiju, gdje su troškovi radne snage znatno niži.