Izvoz tih proizvoda u Italiju temelji se na u siječnju ove godine potpisanom ugovoru s partnerskom talijanskom tvrtkom Bruno Farmaceutici, a u riječkoj tvrtki očekuju i da će ulaskom Hrvatske u EU općenito izvoz proizvoda biti znatno olakšan i procesno i troškovno.
U JLG-u vjeruju da će, uz kvalitetnu suradnju s partnerom, osvojiti vrijedan dio tržišnog kolača, te kako je plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra uvertira širenju poslovanja na tom potentnom tržištu.
U bliskoj budućnosti očekujemo sklapanje novih poslova i kapitalizaciju na bogatom portfelju JGL proizvoda, kažu u riječkoj tvrtki.
Po podacima koje iznose, tržište u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno je 82,5 milijuna eura i trenutno ima dvadesetak konkurenata, no u JGL-u su sigurni kako prostora za dobro pozicioniranje njihovog brenda Aqua Maris itekako ima.
Iz JGL-a ističu da je unutar linije Aqua Maris danas 14 proizvoda te da zahvaljujući tome drže 8 posto svjetskog tržišta (u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode) kao i da su drugi proizvođač na svijetu.
Sa 90 milijuna prodanih proizvoda, Aqua Maris predstavlja i jedan od najvećih hrvatskih izvoznih brendova, navode iz JLG-a.
JGL ima 21 godinu iskustva u internacionalizaciji, danas čvrsto drži stečene pozicije na tržištima ZND-a i jugoistočne Europe, a s direktnim ili indirektnim distribucijama proizvoda već posluje na mnogobrojnim tržištima EU-a, navodi se u priopćenju i dodaje da JGL danas izvozi na tridesetak tržišta svijeta i u strukturi prodaje izvoz ima udio od 75 posto u ukupnim prihodima.