"Vodeći brend u Hrvatskoj je doduše Jamnica, ali s ulaskom Hrvatske u EU otpale su neke ranije administrativne barijere, pa u Radenskoj očekuju porast prodaje u Hrvatskoj", navodi u utorak ljubljansko "Delo", uz razgovor s direktorom Radenske Milanom Hojnikom.
Hojnik nije želio komentirati odluku skupine Pivovarna Laško (PL) da u rujnu započne s postupkom prodaje Radenske, u kojemu će najprije potencijalne investitore pozvati da predaju neobvezujuće ponude, ali je istaknuo dobar potencijal Radenske u skupini PL i na tržištu.
Radenska je manje zadužena od ostalih tvrtki u skupini PL, lani je prodala nešto manje od 100 milijuna litara mineralnih voda i drugih pića, te ostvarila više od 30 milijuna eura prihoda. Dobit od poslovanja u visini od 1,7 milijuna eura, povećana je za 40 posto u odnosu na 2011. godinu, naveo je Hojnik.
"Željeli bismo kupca koji će i dalje brinuti za razvitak i opstanak Radenske", dodao je direktor Radenske.
"Delo" navodi da je za kupnju Radenske postoji više zainteresiranih. Zasad je javno interes potvrdila češka kompanija Kofola, koja je po navodima slovenskih medija zainteresirana za tržišta u državama jugoistočne Europe, pri čemu računa na dobru tržišnu poziciju Radenske.
Radenska je sa svojim proizvodima prisutna na pet kontinenata, te na svim tržištima država na prostoru nekadašnje SFRJ, a očekuje da će se s ulaskom Hrvatske u Europsku uniju popraviti svoju poziciju i na hrvatskom tržištu, piše "Delo".