Najavili su to na današnjoj konferenciji za novinare organizatori. Taj festival je sve poznatiji i u regiji iz koje ove godine, posebno iz Srbije, Makedonije te Bosne i Hercegovine dolazi znatmo više sudionika nego prijašnjih godina, kazao je direktor festivala Tomo Ricov dodajući da je to dijelom i zbog ulaska Hrvatske u EU.
Time se donekle cijeloj regiji u marketingu, komunikacijama i sličnim djelatnostima otvara EU tržište, što po Ricovu i drugima iz organizacije znači da Weekend Media Festival više nije samo hrvatski i regionalni nego i EU festival.
Kao i svake godine festival će osim susreta struke, razmjene ideja, iskustava, konkretnih dogovora i zabave donijeti i niz stručnih predavanja na aktualne teme iz svijeta medija, PR-a i raznih drugih područja pa se očekuje i veći odaziv gospodarstvenika i oglašivača.
Među temama koje će prezentirati svjetski priznati stručnjaci, primjerice iz Nestlea, Google Izraela, slovenskog Studia Moderna i Beogradske filharmonije, su marketing u kulturi, prisutnost digitalnih medija i društvenih mreža, transformacija medija i druge.
Održat će se i nekoliko panela, među kojima je Nikola Vrdoljak iz organizacije festivala izdvojio onaj na temu tzv. hejtanja na društvenim mrežama i općenito internet portalima, a označava stavljanje sve veće količine neargumentiranih, negativnih i uvredljivih pa i 'mrzilačkih' komentara na internetu.
Novost ove godine je uvođenje nagrade Somo(social-media)Borac za najbolje mobilne aplikacije, najbolje profile na društvenim mrežama i najboljeg community menadžera koje će temeljem natječaja (koji je u tijeku) i uz odluku regionalnog žirija dodijeliti agencije Jasno&Glasno i Gingernet te internet magazin Plan B.