FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JGL-u nagrade na američkom sajmu inovacija

ZAGREB, 28. lipnja 2013. (Hina) - Jadran Galenski Laboratorij (JGL) iz Rijeke dobitnik je zlatnih medalja za Aqua Maris sustav za ispiranje nosa i sprej za nos Meralys na netom završenom sajmu inovacija SAD-a, izvijestili su danas iz JGL-a u priopćenju u kojem ističu kako su u potpunosti spremni za iskorak na veliko europsko tržište u kojem hrvatsko gospodarstvo čeka oštra konkurencija.

Na izložbi inovacija i novih proizvoda u američkom Pittsburghu bilo je izloženo 1.800 inovativnih izložaka iz SAD-a i 22 države iz cijelog svijeta, pa je značaj zlatne medalje za Aqua Maris sustav za ispiranje nosa i sprej za nos Meralys tim veći, ističu iz JGL-a.

Meralys je lijek koji je registriran na deset i licenciran na sedam tržišta EU-a, a iz riječke farmaceutske tvrtke ističu kako će dana 1. srpnja status proizvođača zaokružiti i zadnjom fazom - puštanjem lijeka u promet. Imat će i mogućnost registracije centraliziranih i decentraliziranih postupaka, kao i deklariranja proizvoda markom "Made in Europe", naglašavaju iz JGL-a.

Ulaskom u EU tvrtka postaje interesantan partner i kompanijama koje nisu dio europske obitelji i to za pružanje servisnih usluga u regulativi, ističu iz JGL-a i dodaju kako ne treba zanemariti i prilike koje će se u zajedničkom, europskom istraživačkom prostoru, uz vlastita znanja, kompetencije i kapacitete, ukazivati kroz strukturne i kohezijske fondove EU-a.

"Osim zbog ulaska u EU, za JGL je ova godina dodatno značajna s obzirom da pokrećemo do sad najveću investiciju Pharma Valley na Svilnom kojom ćemo značajno povećati proizvodne kapacitete i unaprijediti postojeće", ističe direktorica razvoja poslovanja u JGL-u Dunja Siuc Valković.

U povodu pristupanja Hrvatske EU, iz riječke tvrtke podsjećaju kako se hrvatska farmaceutska industrija za stupanje na zajedničko europsko tržište priprema još od 2005. godine kada su definirana poglavlja za pregovaranje.

Direktorica razvoja poslovanja u JGL-u kaže kako su dobra priprema i konkurentnost osnovni preduvjeti za poslovanje na EU tržištima. S obzirom da riječka tvrtka od 1992. godine ima tvrtku kćer na tržištu Slovenije, prilagodba zakonima EU-a na neki je način već svladana, kaže Dunja Siuc Valković.

Osim toga, s direktnim distribucijama proizvoda, JGL već posluje u Njemačkoj, Portugalu, Velikoj Britaniji, Mađarskoj. Indirektna prisutnost na tržištima Italije, Belgije, Francuske i ostalih zemalja EU ostvaruje se uz partnere, putem ugovorne proizvodnje.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙