U razdoblju od ožujka do svibnja kompanija je ostvarila neto dobit od 4,66 milijardi švedskih kruna (720 milijuna dolara). Prihodi su ostali gotovo nepromijenjeni i iznosili su 31,64 milijarde kruna.
Izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson tumači da je poslovne rezultate pritisula jaka kruna. Iskazana u lokalnim valutama, prodaja je uvećana je pet posto, napomenuo je.
Na azijskim je tržištima prodaja i dalje jaka ali su ukupni prihodi ugroženi zbog "tvrdokorno izazovnog okruženja u modnoj industriji" i loših vremenskih uvjeta na mnogim velikim tržištima, tumači Persson.
Dodaje da je H&M u drugom poslovnom tromjesečju otvorio gotovo stotinu novih trgovina, uključujući i prvu u Južnoj Americi, u glavnom gradu Čilea Santiago de Chileu, te da nastavlja s dugoročnim ulaganjima u prodaju putem interneta.
"Iako većina tih dugoročnih ulaganja još nisu generirala prihode, mi ih smatramo mudrima i nužnima - s krajnjim ciljem izgradnje još snažnijeg H&M-a", ističe Persson. "Sve veće internetsko tržište predstavlja velik potencijal. Optimistični smo u vezi kolovoškog lansiranja online prodaje u Sjedinjenim Državama", dodao je čelnik H&M-a.
Iz H&M-a su ujedno objavili da im je u razdoblju od 1. do 17. lipnja prodaja iskazana u lokalnim valutama poskočila 14 posto, upozorivši ipak da je situacija na njihovim brojnim velikim tržištima i dalje izazovna.