Građani se na sajmu mogu informirati o važnosti očuvanja Save i o njezinim razvojnim potencijalima te vidjeti bogatstvo tradicijske kulture i baštine, običaja i narodnog stvaralaštva stanovnika koji žive uz tu rijeku, kušati tradicijska savska jela, posebice riblje specijalitete te čuti i vidjeti nastupe folklornih društava.
Novina na ovogodišnjem 6. "Savskom sajmu u Zagrebu" je i izložba kolekcije modnih dodataka i odjevnih predmeta nadahnutih motivima Save i savskoga kraja koju su osmislili studenti zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta, a 1. mjesto osvojila je Helena Drkelić za košulju s motivom savskih mostova.
Savski sajam je dio projekta "Lijepa naša Sava" kojega su pokrenuli tadašnja ministarstva regionalnog razvoja i mora te Međunarodna komisija za sliv rijeke Save i Coca-Cola u Hrvatskoj. Cilj projekta je zaštita i promocija Save te podizanje svijesti o njezinoj važnosti za sve vidove života stanovnika uz tu rijeku - društvenih, ekoloških i gospodarskih, rekla je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, Coca-Cole HBC Hrvatska, Boška Trbojević. Najavila je da će se nakon Zagreba, ovogodišnji Savski sajam održati u Županji, Sisku i Slavonskom Brodu.
U projekt je uključeno više od 50 partnera na svim razinama, od ministarstava, gradova, turističkih zajednica do tvrtki i udruga. Taj je projekt 2009. osvojio Europsku nagradu za izvrsnost za najbolju kampanju na području jugoistočne Europe.
Dragan Zeljko iz Međunarodne komisije za sliv rijeke Save izrazio je zadovoljstvo što uočava napredak prema ostvarenju glavnog cilja, a to je da se poruka o "vlasništvu" nad postojećim izuzetnim ekološkim vrijednostima i gospodarskim potencijalima u slivu rijeke Save prenese do ljudi koji u njemu žive. Rekao je da je to jedan od glavnih preduvjeta za osiguranje održivog upravljanja vodama, poboljšanja stanja voda i ekosistema u slivu Save, a time i kvalitete života stanovnika.
"Savski sajam u Zagrebu" kao i izložba "Floraart" otvoreni su do 5. lipnja.