FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nacionalno okupljanje marketinških stručnjaka

ZAGREB, 15. svibnja 2013. (Hina) - Rovinj i Maistrin Hotel Lone od sutra će do 19. svibnja ove godine biti domaćini najvećoj nacionalnoj marketinškoj manifestaciji Danima komunikacija koji će kao središnji i jedini strukovni godišnji događaj u Hrvatskoj promovirati najbolje marketinške projekte u prijašnjem razdoblju, važnost dobre marketinške komunikacije i kampanja za učinkovitije gospodarstvo te okupiti više od tisuću domaćih i stranih sudionika.

Dane komunikacija u Rovinju organiziraju Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje-HURA i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga-IAB, a visoki pokrovitelj je hrvatski predsjednik Ivo Josipović.

Ta manifestacija ove godine objedinjuju dva dosadašnja festivala/natjecanja, Ideju X i Effie, što bi prema očekivanjima organizatora trebalo pridonijeti jačem okupljanju struke i boljem prepoznavanju najboljih projekata.

Na Danima će se dodijeliti i sve relevantne strukovne nagrade, X (za najkreativnije radove), Mixx (za najbolje digitalne/online kampanje), Effie (za najučinkovitije kampanje) te studentska nagrada IdejaXica.

U programu Dana predviđeno je i 16 predavanja vrhunskih stranih i domaćih predavača iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, prezentacija finalista nagrada Effie i IdejaXica te tri panel diskusije čije će teme biti suradnja s agencijama, javna komunikacija u Hrvatskoj i komunikacija Hrvatske u inozemstvu te mjerenje efikasnosti online oglašavanja.

Na panelima će sudjelovati poznati novinari, marketinški i komunikacijski stručnjaci, a kao najveće 'zvijezde' organizatori najavljuju strane stručnjake Ann Handley, Faris Yakoba, Klausa Hahna i Joaoa Wengoroviusa.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙