Dane komunikacija u Rovinju organiziraju Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje-HURA i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga-IAB, a visoki pokrovitelj je hrvatski predsjednik Ivo Josipović.
Ta manifestacija ove godine objedinjuju dva dosadašnja festivala/natjecanja, Ideju X i Effie, što bi prema očekivanjima organizatora trebalo pridonijeti jačem okupljanju struke i boljem prepoznavanju najboljih projekata.
Na Danima će se dodijeliti i sve relevantne strukovne nagrade, X (za najkreativnije radove), Mixx (za najbolje digitalne/online kampanje), Effie (za najučinkovitije kampanje) te studentska nagrada IdejaXica.
U programu Dana predviđeno je i 16 predavanja vrhunskih stranih i domaćih predavača iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, prezentacija finalista nagrada Effie i IdejaXica te tri panel diskusije čije će teme biti suradnja s agencijama, javna komunikacija u Hrvatskoj i komunikacija Hrvatske u inozemstvu te mjerenje efikasnosti online oglašavanja.
Na panelima će sudjelovati poznati novinari, marketinški i komunikacijski stručnjaci, a kao najveće 'zvijezde' organizatori najavljuju strane stručnjake Ann Handley, Faris Yakoba, Klausa Hahna i Joaoa Wengoroviusa.