Da je presuda bila u korist sindikata, trošak za HŽ Infrastrukturu bio bi između 150 i 170 milijuna kuna.
Prijašnja uprava i sindikati sklopili su 2007. godine kolektivni ugovor u kojem se u jednom od dodataka utvrđuje povećanje plaće od šest posto godišnje. Dvije godine kasnije, uprava i dio sindikata sklopili su dodatak kolektivnom ugovoru kojim su se sporazumjeli da nema povećanja cijene sata rada za šest posto.
Sindikat infrastrukture Hrvatskih željeznica potom je pokrenuo sudski postupak radi utvrđivanja ništetnosti tog dodatka, a taj spor sada je pravomoćno izgubio.
To znači da je poslodavac za 2009., 2010. i 2011. godinu obračunao i isplatio plaće u skladu s odredbama važećeg Kolektivnog ugovora i ne mora isplatiti razlike u plaći od šest posto za tri godine.
U skladu s tim, neosnovane su sve tužbe i postupci koje su radnici pokrenuli protiv Uprave radi isplate razlike u plaći od šest posto.
Sadašnja Uprava HŽ Infrastrukture na čelu s Darkom Peričićem ranije je pozvala radnike da pričekaju odluku Vrhovnog suda pa tek onda tuže tvrtku te upozorila da bi u slučaju gubitka spora, Uprava bila prisiljena smanjiti broj radnika.