FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"

ZAGREB, 7. svibnja 2013. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka predstavila je danas edukativnu kamapnju "Okusi za sve jezike" kojom se želi istaknuti važnost cjeloživotnog obrazovanja i učenja stranih jezika te promovirati Podravkini kulinarski brendovi koji su već niz godina prisutni na europskim tržištima.

Pokrovitelj kampanje je Ministarstvo vanjskih i europskih poslova, a kampanjom će se kroz niz aktivnosti usmjerenih prema građanima obilježiti skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju (EU).

Prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić istaknula je kako je kulinarstvo jedna od najefikasnijih metoda međunarodne komunikacije, a ova akcija koja podržava učenje jezika je pozitivna, jer je poznavanje jezika vještina bez koje generacije koje će voditi Hrvatsku u Europskoj uniji ne mogu funkcionirati.

Drago mi je što ministarstvo podržava ovaj projekt, a Vegetu će jesti svi, poručila je.

Na pitanje možemo li se mi nametnuti svojim proizvodima na europskom tržištu kazala je kako sa kvalitetnim proizvodima apsolutno. Za kvalitetne proizvode ovo je obećani trenutak, istaknula je.

Predsjednik Uprave koprivničke tvrtke Zvonimir Mršić rekao je kako je Podravka kao najveća i najznačajnija hrvatska prehrambena kompanija uvijek znala prepoznati trenutak, dodajući kako žele poticati građane na potrošnju, ali i da više uče strane jezike.

Kako je naveo, svaki Podravkin potrošač koji u razdoblju od 10. svibnja do 30. lipnja kupi 100 kuna vrijedne proizvode dobiva poklon bon škole stranih jezika Lingua grupa u vrijednosti 1.100 kuna za online učenje stranih jezika.

Željeli bi da ova akcija utječe na razvoj stvaranja svijesti u društvu na potrebu permanentnog obrazovanja, istaknuo je Mršić.

Vjeruje kako će Vegeta kao najznačajniji i najsnažniji hrvatski brend osigurati ne samo da u njoj uživaju hrvatski građani već i velik broj potrošača unutar EU.

Uz ovu edukativnu kampanju, Podravka će se tijekom svibnja priključiti u nekoliko događanja u različitim dijelovima Hrvatske kojima se prigodno obilježava Dan Europe i skori ulazak Hrvatske u EU.

U povodu nadolazećeg Dana Europe i predstavljanja 20. Porina, Podravka 9. svibnja u Opatiji organizira "EU-Brunch" - druženje glazbenika, diplomata i kvarnerskih uglednika pod motom "Okusi za sve jezike".

Također, Podravka sudjeluje i na Euro Gastro Festivalu koji se održava 11. svibnja u Dubrovniku, a tom prigodom građani i posjetitelji Grada Dubrovnika će se upoznati s gastronomijama svih zemalja članica EU, njih 27 zemalja, ali i gastronomijom Hrvatske kao buduće 28. članice EU.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙