Remont se izvodi na šest i pol kilometara dugoj dionici i po prvotnom planu trebao je završiti 7. travnja, ali zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta rok je produžen za sedam dana.
Vrijednost radova je 80 milijuna kuna, a obuhvaća zamjenu tračnica i pragova, signalno-sigurnosnih uređaja i druge opreme.
Tijekom radova promet od Velike Gorice do Zagreba teče preko kolodvora Zagreb Resnik.
Predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić kazao je kako će po završetku remonta brzina vlakova sa sadašnjih 30 biti povećana na maksimalnih 90 kilometara na sat.
Najavio je i nove radove na dionici od Zagreba do Siska s ciljem da sadašnje trajanje putovanja vlakom između ta dva grada od jednog sata bude prepolovljeno.
Ove godine bi se, po njegovim riječima, u Hrvatskoj trebalo obnoviti oko 80 kilometara pruge, a cilj je da se godišnje obnavlja više od sto kilometara pruga, dok je do sada bilo obnavljano prosječno 30 kilometara na godinu.
Upitan kako teče restrukturiranje HŽ Infrastrukture, Peričić je rekao da ni jednom radniku nije uručen klasičan otkaz nego se one koji su višak potiče na odlazak uz poticajne otpremnine, a mnogi su stekli i uvjete za mirovinu. Novost je i zapošljavanje 25 novih radnika elektro struke, a u planu je zapošljavanje još njih sto, kaže Peričič.
Direktor građenja HŽ Infrastrukture Željko Dabić izvijestio je da su u pripremi natječaj za veliki remontni zahvat na dionici Dugo Selo - Borongaj koji bi trebao biti kruna ovogodišnjih investicijskih aktivnosti, s vrijednošću radova od 200 milijuna kuna.