Kako priopćuju iz kabineta skupštinskog predsjednika, posebice je bilo riječi o njemačkim iskustvima s korištenjem Park&Ride sustava, koji u Zagrebu tek treba zaživjeti, kao i o mogućoj izgradnji zagrebačkog pet-kilometarskog tunela za tramvajski i cestovni promet radi znatnog smanjivanja gradskih prometnih gužvi.
"Tunel koji bi povezivao podsljemensku zonu s centrom grada odnosno s Trnjem je jedno od prometnih rješenja koja su neophodna Zagrebu i za to ću se osobno zalagati. Vjerujem kako će nam njemačka iskustva biti od velike pomoći. Mi moramo učiti od onih koji su najbolji u pojedinim stvarima. To nije sramota, već velika razvojna šansa za Grad Zagreb i Hrvatsku", istaknuo je Bernardić.
Ministar Ostojić naglasio je da su Stuttgart i Karlsruhe imali slične probleme s prometom s kojima se danas suočava i Zagreb.
"Pametnom politikom, s jasnom vizijom i strategijom, kroz sinergiju željeznice i gradskog prometa Stuttgart i Karlsruhe su olakšali život svojim građankama i građanima. Njihovo će nam iskustvo itekako pomoći", rekao je Ostojić i dodao kako bi se Zagreb u svojoj strategiji razvoja i rješavanja prometnih problema trebao puno više osloniti na sredstva iz europskih fondova.
"Njemačka iskustva trebalo bi slijediti i po pitanju rješavanja problema nedostatnog broja osnovnih škola i domova za starije i nemoćne, a koji je posebno izražen u Zagrebu", poručio je Ostojić.