U ažuriranom izvješću za prvu polovinu financijske godine grupa je izvijestila o snažnom završetku zimskog programa, uz povećanu prodaju i višu prosječnu cijenu kojima je uspjela nadomjestiti 4-postotni pad ukupnih rezervacija.
Dodaju također da su u Velikoj Britaniji i na nordijskim tržištima zabilježili 9-postotni rast rezervacija za ljetni odmor budući da štednjom pogođeni potrošači pokušavaju pobjeći od sumorne gospodarske svakodnevice ranim uplaćivanjem paket-aranžmana s fiksnim cijenama.
TUI je tako izvijestio da je prodao 46 posto redovnog ljetnog programa, uz rast ukupnih rezervacija za dva posto i pet posto veću prosječnu prodajnu cijenu.
"Uvjereni smo da je naša strategija generira bolje rezultate i očekujemo i dalje da ćemo ostvariti rast temeljne operativne dobiti u financijskoj godini 2013. na gornjoj granici ciljanog raspona od sedam do 10 posto", priopćeno je iz grupe.