FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ITB Berlin: optimizam za svjetski turizam, pa i hrvatski

BERLIN, 6. ožujka 2013. (Hina) - Za hrvatski je turizam prošla godina bila osobito uspješna, nametnuli smo se kao turistički lider na Mediteranu, no za nas je to tek početak, marljivo radimo na unapređenju kvalitete sadržaja, širenju ponude i stvaranju novih turističkih doživljaja, istaknula je direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić u Berlinu na hrvatskoj konferenciji za novinare održanoj u okviru najveće svjetske turističke burze, 47. ITB-a.

Na toj se turističkoj burzi od 6. do 10. ožujka predstavlja 11 tisuća izlagača iz 190 zemalja svijeta, a sa svojom se turističkom ponudom predstavlja i Hrvatska za koju od početka ove godine postoji određen porast zanimanja i prodaje na njemačkom tržištu u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Njemački touroperatori zadovoljni su prošlom godinom i 5,5 postotnim porastom ukupne prodaje i ove godine očekuju nastavak rasta za 3 do 5 posto, a iako nerado govore o mogućnostima rasta pojedinim zemljama vjeruju da će Hrvatska imati dobru sezonu.

Kako govore neki podaci s ITB-a, Nijemci će ove godine putovati više nego ikad i pritom trošiti oko 2 do 5 posto više od lanjskih oko tisuću eura po osobi.

Njemačka je najvažnije tržište za hrvatski turizam koji nudi raznolike selektivne mogućnosti za odmor i slobodno vrijeme i to tijekom cijele godine, istaknuto je i na konferencija za novinare čelnika HTZ-a koja je okupila 40-ak novinara.

Matešić je podsjetila na uspješnu prošlu godinu za hrvatski turizma, naglasivši da lanjskih 1,8 milijuna dolazaka Nijemaca i 14 milijuna noćenja u Hrvatskoj neće biti lako ponoviti, a pogotovo poraste od oko 12 posto s tog tržišta u odnosu na 2011.

Očekuje da će ulazak Hrvatska u EU također pridonijeti turističkim rezultatima i imidžu zemlje koji je iz godine u godinu bolji, a Hrvatska prepoznata kao atraktivna destinacija.

Osim predstavnika HTZ-a na ITB-u je i 30-ak hrvatskih turističkih tvrtki i zajednica koje izlažu samostalno ili u suradnji s HTZ-om, a svi na ITB-u, koji traje do 10. ožujka, traže priliku za što bolji plasman na njemačkom tržištu čiji su građani najveći putnici na svijetu.

ITB je svečano otvoren u Berlinu sinoć uz sudjelovanje kancelarke Angele Merkel, što je po ocjenama koje se danas čuju na ITB-u, još jedan prilog podrške njemačke vlade razvoju turizma koji će ove godine i u Njemačkoj i cijelom svijetu najvjerojatnije i unatoč krizi nastaviti rasti.

Pokazuju to sve analize koje se predstavljaju na ITB-u, a najveći porast potražnje bilježi se iz Azije i južne Amerike koje su se zadnje dvije-tri godine nametnule kao regije iz kojih dolazi sve više turista koji 'dobro troše'.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙