Takve poslovne namjere Tele2 Hrvatska i njegova predsjednica Uprave Malin Holmberg najavili su još krajem prošle godine, da bi ove godine kroz suradnju s telekomom Metronet telekomunikacije i krenuli u poslovni segment gdje su im ciljna skupina mali i srednji poduzetnici.
U vezi nove kampanje i nove ponude za korisnike Holmberg ističe da se u njihovom kreiranju Tele2 vodio željama i potrebama korisnika koji traže najveću vrijednost za novac.
Pritom su mislili na sve segmente svojih korisnika, poboljšali su, kako kažu, gotovo sve tarife, a novost je i da korisnici mogu sami kreirati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama.
Uveli su i brojne novosti za korisnike bonova pa i prvi klub lojalnosti na hrvatskom tržištu za taj segment korisnika.
Prema prije objavljenim podacima Tele2 Hrvatska prošlu je godinu završio s nešto malo više od 754 tisuće korisnika ili njih 6,2 posto više nego krajem 2011., a ostvarili su 1,14 milijarde kuna poslovnih prihoda, što je porast od 6,5 posto.