FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Počeo Sajam turizma u Beogradu, Hrvatska među 46 zemalja

BEOGRAD, 21. veljače 2013. (Hina) - U Beogradu je u četvrtak otvoren 35. Međunarodni sajam turizma na kojemu će se među oko 1.000 izlagača iz 46 zemalja svijeta, predstaviti i Hrvatska.

Nositelj nastupa hrvatskih turističkih agencija bit će Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a zajednički info punkt postavljen je u središnjem sajamskom prostoru, uz nacionalne štandove Turske i Grčke koje su, po broju prodanih aranžmana, dvije vodeće zemlje kada je riječ o ljetnom turizmu u Srbiji.

Sajam će trajati do 24. veljače, a otvorit će ga srbijanski ministar financija i gospodarstva Mlađan Dinkić.

Slogan ovogodišnjeg sajma turizma je "Putovanja u srcu", a zemlja partner je Njemačka, koja će predstaviti ponudu iz područja kulturnog turizma.

Uz sajam turizma, istovremeno će početi i prateći sajmovi - vina BeoWine, ugostiteljske opreme HORECA te sajam suvenira, na kojima će također biti zastupljeni i hrvatski proizvođači.

Sudjelovanje na sajmu BeoWine, koji okuplja regionalne i svjetske poznate proizvođače vina, promiče vinski turizam i vinske podrume, najavila je Županijska komora Osijeka koja organizira zajednički nastup osječko-baranjskih vinara.

Predsjednik saborskog odbora za turizam Goran Beus Richembergh, koji je nazočio otvorenju sajma, ocijenio je da se može nastaviti pozitivan trend povećanja broja turista iz Srbije iz posljednjih nekoliko godina jer za to postoje pogodne okolnosti i povoljni uvjeti. Beus Richembergh kazao je za Hinu da gostima iz Srbije "ne treba posebno predstavljati Hrvatsku jer je već generacije jako dobro poznaju", ali i istaknuo da je cilj hrvatskih turističkih djelatnika privući mlađu populaciju gostiju.

"U doglednoj budućnosti bismo željeli da Hrvatsku, kao po mnogo čemu izuzetno zanimljivu turističku destinaciju, upoznaju i mlađe generacije iz Srbije, koje stasavaju posljednjih 15-20 godina", rekao je Beus Richembergh istaknuvši prednosti Hrvatske u odnosu na druge turističke destinacije. "Brojne su prednosti i pogodnosti koje Hrvatska ima u odnosu na druge zemlje - počev od činjenice da su Hrvatska i Srbija susjedi i da nema jezičnih barijera, do toga da postoji bliskost u kulturi, glazbi, noćnom provodu, što je mladim gostima posebno važno", rekao je predsjednik saborskog odbora za turizam.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙