Doznaje se to iz ALH-a iz kojih ističu da do glavne sezone očekuju intenzivan nastavak kongresnih aktivnosti, posebno u ožujku i travnju, a prema stanju bukinga očekuju izvrsne rezultate i tijekom nadolazećih uskrsnih blagdana.
Naglašavaju da im je prošla godina za sve hotele bila jako dobra, posebno u ljetnom dijelu, a slično bi moglo biti i ove godine, tim više što su počeli i s intenzivnijim ulaganjima u marketinške i PR aktivnosti u nova tržišta, poput SAD-a i Južne Amerike, posebno Brazila, gdje vide veliki potencijal.
Već zadnjih pet godina ALH ciljano ulaže u prodajno-marketinške strategije i repozicioniranja svojih hotela u suradnji s renomiranim prodajnim predstavnicima na glavnim emitivnim tržištima, posebno u Velikoj Britaniji, Skandinaviji te zemljama njemačkog govornog područja, što se ogleda i u boljim rezultatima s tih tržišta te povećanoj potražnji za luksuznim smještajem u njihovim vilama i boutique hotelima.
Nakon godinu i pol dana objedinjavanja portfelja, optimizacije poslovnih procesa i s novom organizacijskom strukturom od početka 2012., a slijedom preuzimanja Jadranskih luksuznih hotela (JLH=ALH) 2011. od strane Lukšić Grupe, u ALH su se ove godine odlučili i za jače kapitalno investiranje od oko 12 milijuna eura ili oko 90 milijuna kuna u rekonstrukciju hotela Kompas koja će početi u jesen (listopad ili studeni) po završetku sezone. Do tada će taj hotel biti otvoren.
Kompas će se potpuno rekonstruirati, broj smještajnih jedinica povećat će sa 115 na 145 soba i apartmana, uz dodatak wellnessa s bazenom i kongresne dvorane za 400 osoba što taj hotel sada nema, a time će promijeniti i kategoriju sa tri na četiri zvjezdice.
Osim Kompasa ove godine planiraju i redovite investicije u održavanje i uređenje u svim hotelima, ali i u obnovu svih apartmana te proširenje sunčališta uz vanjski bazen Hotela Croatia u Cavtatu te dogradnju lođa u Hotelu Argentina.
Cijelu godinu će posebnim aktivnostima obilježavati i 100 godina Hotela Excelsior, a slijedom nove integrirane brend kampanje ugostit će i nekoliko press tura stranih novinara. Cilj nove marketinške kampanje je plasirati Dubrovnik kao luksuznu turističku destinaciju, a hotele grupacije ALH kao njene nositelje.