Na pitanje koliko je za same investicije, ali i zemlju bitan sve veći interes inozemnih produkcija za snimanje filmova i serija na lokacijama u Hrvatskoj, Maras je kazao kako je to jako bitno jer ima direktni efekt na ulaganje, odnosno na investiciju.
Sami budžeti koji će se ostvariti u Hrvatskoj, to je direktan izvoz, a prilika je to za promociju zemlje jer milijuni ljudi gledaju lokacije na kojima se ti filmovi snimaju, rekao je Maras odgovarajući na pitanja novinara nakon otvaranja sajmova Nautika, CroTOUR, Hotel&Gastroteh i INGA na Zagrebačkom velesajmu.
Kazao je kako je to nešto u čemu nismo bili prisutni proteklih godina, ali u čemu se želi napraviti iskorak i u razgovoru s ministricom kulture Andreom Zlatar i ministrom turizma Veljkom Ostojićem napravit će se sve kako bi što više projekata došlo, kako bi se zaposlila domaća filmska industrija i reklamirala Hrvatska.
Osvrnuvši se na danas otvorene sajmove na ZV-u Maras je rekao kako Hrvatska ima veliki potencijal u turizmu i nautici, ali još nije iskoristila sve mogućnosti.
Prvenstveno tu misli na ACI koji, kazao je, mora investirati u dodatne marine na Jadranu kako bi se povećali kapaciteti i produžila sezona.