Na današnjoj konferenciji za novinare Đapić je ustvrdio kako Bubalo, za četiri godine svoga mandata, nije uspio riješiti ni imovinsko - pravne odnose potrebne za povezivanje gradskih područja Bikara i Zeleno Polje tramvajskom mrežom, što je bila jedna od ideja u njegovu mandatu.
Dodao je kako je za realizaciju toga projekta potreban i drugačiji odnos s hrvatskom državnom vlasti jer se na tome području nalazi i pruga Hrvatskih željeznica, pa je bez dogovora s hrvatskom Vladom taj projekt neizvediv.
Đapić tvrdi kako je pod Bubalovom upravom gradski promet devastiran jer se, uz to što nije ostvarila spomenuti projekt, gradska vlast odrekla nekih najprofitabilnijih autobusnih linija, koje je Gradsko prijevozno poduzeće (GPP) prepustilo privatnom autoprijevozniku, a to je, smatra, "van svake pameti".
Ako se želi graditi, onda se to radi kontinuirano. Prije četiri godine prekinut je jedan projekt izgradnje gradskog prometa, a nadam se da će Osijek, nakon izbora, biti ono što je bio u mojoj viziji, prometno najuređeniji grad u državi, poručio je Đapić.