Konferencija svake godine okuplja svjetske i regionalne stručnjake iz komunikacija, a nagrada PRO.PR Vision City Award dodjeljuje se jednom od gradova u zemlji domaćinu PRO.PR konferencije. Domaćin ovogodišnje PRO.PR trodnevne konferencije jest Opatija pa će predstavnici grada Pule nagradu primiti 15. ožujka u Kristalnoj dvorani hotela "Kvarner".
Stručno povjerenstvo bira pobjednika na temelju stvaranja dodatnog publiciteta unutar i izvan državnih granica kulturnim, sportskim ili gospodarskim događajem, arhitektonskim obilježjem ili nekim drugim vrijednostima.
Inače, nagrada PRO.PR Vision City dolazi nedugo nakon proglašenja Pule trećim najtraženijim hrvatskim obilježjem na najpoznatijoj internetskoj tražilici Google, za što u gradu kažu da je rezultat mnogih prošlogodišnjih zbivanja zbog kojih se o Puli pronio glas po svijetu, poput hokeja u Areni te Outlook i Dimensions festivala.
PRO.PR Vision City posljednje je priznanje koje je Pula osvojila zbog otvorenosti prema suradnji i komunikaciji s članovima lokalne zajednice. Grad Pula prošle je godine zauzeo treće mjesto među najtransparentnijim gradovima u Hrvatskoj po istraživanju LOTUS-a (Lokalna, odgovorna i transparentna uprava i samouprava), koje zajedno provode GONG i Udruga gradova, a svrha mu je bila utvrditi trenutačno stanje kad je riječ o transparentnosti rada i otvorenosti prema građanima, suradnji s organizacijama civilnoga društva te radu mjesne samouprave.
Pulski gradonačelnik Boris Miletić izrazio je zadovoljstvo priznanjem te je najavio da će taj grad i dalje sustavno unaprjeđivati svoju komunikaciju.
"Upravo kvalitetna, dvosmjerna komunikacija od presudne je važnosti za razumijevanje potreba i želja naših građana te za odgovarajuće informiranje o projektima koji utječu na kvalitetu njihova života", rekao je Miletić i dodao kako su njemu "sugrađani uvijek na prvome mjestu, a otvorenost jedan od gradskih prioriteta i jedini način za izgradnju povjerenja".