Zrakoplov sastavlja ruska tvrtka Suhoj sa nekoliko stranih kooperanata a u floti Aeroflota je 10 zrakoplova na kojima su tijekom 2012. zabilježena 24 kvara. Većina kvarova je vezana za klimatizaciju ili ventilaciju, sustave upravljanja i stajni trap, prenosi list neke od zaključaka sa sastanka odbora direktora.
"Tijekom uporabe imali smo pritužbe na svaki pojedini primjerak SSJ-100 (što je kodno ime ovog zrakoplova)", rekao je jedan od djelatnika Aeroflota Kommersantu.
Tijekom srpnja ruska zrakoplovna kompanija je mogla računati samo na pola svoje flote Superjeta a česti su bili i lažni alarmi tijekom leta.
Superjet 100 je namijenjen za regionalni promet, prevozi do 100 putnika, glavni konkurenti na tržištu su mu zrakoplovi brazilskog Embraera i kanadskog Bombardiera .
Zrakoplov, koji košta oko 30 milijuna dolara, prvi je put poletio 2008. a prvi korisnik je Armavia Armenian koji je u travnju 2011. dobio prvi Superjet.
U svibnju 2012. jedan se zrakoplov srušio tijekom demonstracijskog leta u Indoneziji a lokalne su vlasti za nesreću i smrt 45 putnika i članova posade optužili pilote.