FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Učenici ministru Jovanoviću pokazali kardiopulmonalnu reanimaciju

SPLIT, 4. veljače 2013. (Hina) - Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović danas je u splitskoj Osnovnoj školi Pojišanu bio na prezentaciji projekta kardiopulmonalne reanimacije kojim se učenike sedmih i osmih razreda nekoliko splitskih osnovnih škola osposobljava za oživljavanje pri zastroju srca prije nego što stigne hitna medicinska služba.

Idejni su začetnici tog projekta, kako je rečeno, dr. Julijan Meštrović i dr. Jasna Petrić iz jedinice intenzivnog liječenja djece splitskoga Kliničkoga bolničkog centra (KBC).

Stopa preživljavanja pri zastoju srca jest dva do tri puta bolja ako prije hitne medicinske službe postupak oživljavanja počnu provoditi očevici građani", navodi se u pisanom materijalu s današnje prezentacije na kojoj je bio i ministar Jovanović.

Ministar Jovanović izjavio je novinarima nakon prezentacije kako riječ o još jednom bitnom pilot-projektu u sklopu zdravstvenog odgoja kojemu je svrha omogućiti djeci usvajanje znanja, vještina i kompetencija u dugoročnom spašavanju ljudskih života.

"Na ovaj način pokazujemo u kojoj mjeri je zdravstveni odgoj lišen bilo kakve ideologije, on ima samo jedan cilj – omogućiti djeci zdravo odrastanje, veće samopouzdanje i na taj način jačati obitelj i cijelo društvo", istaknuo je.

Po njegovu mišljenju, taj projekat osposobljavanja splitskih učenika za reanimaciju pri zastoju srca iznimno je važan i mogao bi biti i izvozni proizvod hrvatskoga školstva u Europsku uniju.

Na novinarsko pitanje hoće li se mijenjati četvrti modul zdravstvenog odgoja, Jovanović je odgovorio kako više ne namjerava "trošiti vrijeme na priče koje nemaju više nikakve osnove, nikakve kvalitete za osiguranje bolje nastave za djecu".

"Četvrti modul zdravstvenog odgoja omogućava odgovorno i spolno ponašanje", istaknuo je i dodao da četvrti modul omogućava djeci usvajanje znanja i vještina koje će pridonijeti da žive duže, kvalitetnije i sretnije te da "sve što čuju u školi podijele sa svojim roditeljima".

"Četvrti modul jača čovjeka, djecu i obitelj, a onda jača i cijelo hrvatsko društvo i doprinosi da Hrvatska bude zdravija zemlja u kojoj se duže i kvalitetnije živi", rekao je ministar Jovanović.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙