U priopćenju navode kako bi sredstvima od prodaje tramvaja otkupili 214 autobusa u operativnom najmu, platili dio održavanja do 2017. i refinancirali trenutni dug po operativnom najmu tih autobusa.
Iz Holdinga podsjećaju da su ugovori o operativnom najmu 214 autobusa potpisani 2008. na rok od 8 godina, uključujući i održavanje, osiguranje i troškove tijekom korištenja autobusa. Po tim ugovorima, Holding mora plaćati 15 milijuna kuna mjesečno, a po isteku ugovora autobuse bi trebao vratiti davateljima leasinga.
Zbog tih visokih mjesečnih rata i skupih usluga uključenih u rate, a i rizika vlasništva nad autobusima po isteku ugovora o operativnom najmu, Holding pregovara s davateljima leasinga više od godinu dana kako bi se ugovori transformirali tako da se autobusi otkupe i uđu u vlasništvo Holdinga, a da se otplata financijskog najma tramvaja prilagodi postojećim mogućnostima Holdinga. Putem te transakcije, Holding bi, prema procjeni, smanjio rate leasinga za oko 50 posto.
Tada bi, ističu, svih 214 autobusa bilo u vlasništvu Holdinga, a 44 tramvaja bi se koristila putem financijskog najma te bi, po isteku ugovora, također ušli u vlasništvo Holdinga.
U priopćenju se dodaje da je za provedbu te transakcije potrebna suglasnost Grada Zagreba koju će Holding zatražiti po zaprimanju ponuda na javnom nadmetanju.