"Hrvatska je tako već na samom otvorenju sajma, koji se u Helsinkiju održava od 17. do 20. siječnja, dobila odličnu promidžbu svoje turističke ponude, kao i dodatnu potvrdu o rastućoj popularnosti među stanovnicima Finske i susjednih zemalja", ističu iz HTZ-a.
Nagradu je direktoru predstavništva HTZ-a za Skandinaviju Paulu Šikiću predao direktor sajma Christer Haglund, koji je čestitao Hrvatskoj na uspješnim promidžbenim aktivnostima na skandinavskom tržištu.
Na sajmu je predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji turističku ponudu Hrvatske promoviralo na poslovnim radionicama, pod nazivom "Global Workshop", na kojima su zainteresiranim predstavnicima finskih putničkih agencija predstavljene prirodne i kulturne ljepote hrvatskih destinacija.
Uspostavljen je niz vrijednih kontakata s vodećim ljudima iz turističkog sektora u Finskoj, a uz Hrvatsku turističku zajednicu na radionicama su sudjelovali i predstavnici turističkih agencija Alfa travel, Katarina line i Uniline te hotelska kuća Maistra, ističu iz HTZ-a.
Napominjući kako su u tijeku brojne promidžbene aktivnosti na emitivnim turističkim tržištima, u priopćenju se navodi kako je predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji, uz radionicu u finskom Helsinkiju, promoviralo Hrvatsku i na turističkom sajmu u Norveškoj, Reiselivsmessen Oslo 2013., koji je u Oslu održan od 11. do 13. siječnja.
Sajam je okupio izlagače iz dvadeset zemalja, posjetilo ga je više od 45 tisuća posjetitelja, a HTZ je hrvatsku turističku ponudu predstavila na štandu veličine 12 četvornih metara.
Također, predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji ovaj je tjedan u Oslu uspostavilo zapažene turističke kontakte i na poslovnoj radionici "Travel Match", koja je okupila više od 300 međunarodnih predstavnika turističkih agencija i hotelijera, ističu iz HTZ-a.