Na površini od 425 četvornih metara svoje proizvode predstavili su Pan parket, Parketi Požgaj, Spačva, Mopar, Drvoproizvod, PPS Galeković, Exportdrvo i po prvi put DIN Novoselec.
Ovo je već godinama najvažniji sajam za hrvatske proizvođače parketa, a naročito sada u godini ulaska u EU, kazao je tajnik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK Igor Barbarić.
Koliko je za naše tvrtke važan nastup i brandiranje svojih proizvoda na ovom najvećem i najmodernijem sajmu parketa u Europi najbolji su pokazatelji tvrtke Pan Parket, Požgaj i Mopar koji su zahvaljujući proizvodnji visokokvalitetnog dvoslojnog i troslojnog parketa, koji je trenutno najzastupljeniji na europskom tržištu, ali i kontinuiranim nastupima na ovome i sličnim sajmovima uspjeli izgradili prepoznatljivost i brand svojih tvrtki na tržištu EU, istaknuo je.
Koristeći modernu tehnologiju te hrast, najvrjedniju hrvatsku sirovinu, naši proizvođači parketa ne samo da su u korak s trendovima potražnje na stranim tržištima već su postigli i visoku konkurentnost, rekao je Barbarić.
Sajam Domotex pokazao se opet kao izvrsno mjesto za sklapanje poslova i otvaranje mogućnosti za plasman roba na europsko tržište.
Tržište parketa u Europi vrlo je važno za domaće parketare, a prognoze za 2013. predviđaju kako će Njemačka, Austrija i Švicarska i nadalje biti stabilna tržišta s manjim porastom.
Ne tako dobra prognoza s padom prodaje na tržištu parketa može se očekivati u Francuskoj (15 posto), Italiji (15 posto), Španjolskoj (20 posto) te Danskoj (5 posto).
Ne treba zanemariti ni nova tržišta poput Turske i Rusije, ali potrebno je biti u toku trendova troslojnih parketa gdje se otvaraju nova tržišta poput Indije i Kine, napominju hrvatski parketari.
Sajam podnih obloga "Domotex 2013" jedan je od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga na kojem izlaže više od 1.350 izlagača iz 60 zemalja.