Naslov njezine prve samostalne izložbe u toj galeriji naglašava zaokupljenost umjetnice načinima transformacije ideologija i političkih planova te konstruiranja i zapisivanja sjećanja i povijesti, a kreće od osobnog iskustva, portretirajući suvremeno hrvatsko društvo radi reprezentacije širega konteksta, stoji u najavi Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC).
U radu "Režiranje glumaca/režiranje uvjerenja" (2001/2012.) Poljak koristi različite medije da bi istražila dva važna filma jugoslavenske kinematografije, "Boška Buhu" i "Vlak u snijegu". Proučavajući sadašnji položaj nekad popularnih glumaca iz tih filmova, istražuje kako se jugoslavenski politički, društveni i kulturni program mijenjao i mutirao od devedesetih.
Interpretacije prošlosti prisutne su, među ostalim, i u njezinoj fotografiji "Ovo nisam ja", te video instalaciji "Ruta i spomenik" nastaloj tijekom umjetničinog boravka u Berlinu.
Renata Poljak rođena je 1974. u Splitu, gdje je završila studij za profesoricu likovne kulture, dok je poslijediplomski studij završila na Likovnoj akademiji Ecole Regionale des Beaux-Arts u Nantesu. Njeni su radovi izlagani u sklopu samostalnih i međunarodnih izložbi te filmskih festivala i programa, a dobitnica je i brojnih nagrada.
Film "Velika očekivanja" dobio je nagradu za najbolji film u domaćoj konkurenciji na Filmskom festivalu u Taboru, a njezin zadnji video-rad "Režiranje glumaca/Režiranje uvjerenja" dobio je nagradu na prošlogodišnjem Splitskom salonu te na natječaju nagrade T-HT.
Kustosica njezine newyorške izložbe Željka Himbele.