Ove se godine na natječaj prijavilo na tisuće novih web projekata kojima tvrtke i pojedinci iz Hrvatske i regije žele dokazati da su sposobni odgovoriti na izazove svjetske web industrije, ističu iz časopisa Vidi koji je ove godine po 14. put birao najbolje webove.
Po ocjenama stručnog žirija i časopisa Vidi najbolja korporativna web stranica je stranica Iskon.hr, a u kategoriji znanosti obrazovanja i kulture - Drzavna-matura.com.
Najbolje su web stranice i Ledonardo.hr (zabava, moda, glazba), Erste mBanking (mobilni web i aplikacije), doliclivadabb.blogspot.com (blog), studio-kairos.com (turizam i putovanja), coolinarika.com/coolerice/dobrodosli (sport, zdravlje, prehrana), a u kategoriji web promocija, community servisi i social media aplikacije - Kraš Dinosauri.
Stručni žiri odabrao je najbolji web u kategoriji Vidi Web Top 10 exU - sng-mb.si.
Iz časopisa Vidi ističu i kako je Hrvatska po čitanju vijesti i novina na internetu iznad prosjeka EU jer se 85 posto hrvatskih građana s priključkom na internet svakodnevno online informira, dok je europski prosjek 61 posto.
Gotovo 99 posto mlađih od 30 godina u Hrvatskoj su korisnici interneta, a svaki dan se osniva na desetke novih start-up tvrtki koje stvaraju novu industriju, navodi se u priopćenju.