Takvi postoci pada rezultat su 82,1 milijuna poštanskih usluga ostvarenih u Hrvatskoj u trećem tromjesečju ove godine, a 56 posto od ukupnih usluga činile su univerzalne usluge. Time se udjel tih usluga u ukupnom broju poštanskih usluga povećao za 1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje ove godine.
Preostalih 44 posto od ukupnog broja su bile ostale poštanske usluge.
Od ukupno ostvarenog broja usluga, 77,4 milijuna, ili oko 94 posto, ostvareno je u unutarnjem prometu, a 4,7 milijuna, ili oko oko 6 posto, u međunarodnom prometu, što su otprilike isti udjeli kao i u prethodnom tromjesečju.
Hrvatska pošta s 54,7 milijuna ostvarenih usluga drži vodeći udjel od 66,7 posto na ukupnom tržištu poštanskih usluga, dok je kumulativni udjel svih drugih davatelja tih usluga, njih 20 registriranih, približno 33 posto.
Ti se udjeli, kako ističu iz HAKOM-a, u odnosu na prethodno tromjesečje nisu bitnije mijenjali.