"Smanjit ćemo aktivnosti u brodskom prijevozu i usmjeriti se na unosnije dijelove poslovanja i stabilnije poslove“, kazao je izvršni direktor Nils Andersen za londonski poslovni dnevnik The Financial Times, najavivši veliku promjenu u Maerskovoj strategiji.
Prošlu je godinu Maersk Line zaključio s neto gubitkom od 540 milijuna dolara, dok je odjel za naftu ostvario dobit od 2,1 milijardu dolara a odjel za naftne platforme dobit od 495 milijuna dolara. Poslovi pretovara zabilježili su plus od 649 milijuna dolara.
Maerskov odjel za kontejnerski prijevoz pogođen je usporavanjem prometa na rutama između Europe i Azije, na kojima je ove godine smanjio kapacitete zbog neizvjesnih izgleda.
Grupa je ovog mjeseca objavila kako očekuje da će u ovoj godini globalna potražnja za pomorskim kontejnerskim prijevozom tereta porasti 3,0 posto. U drugom tromjesečju prognozirala je 4,0-postotni rast.
Maersk Line središnji je dio grupe, s udjelom u svjetskom tržištu od 16 posto. U ovoj godini očekuju "skroman pozitivan rezultat", zahvaljujući rastu vozarina u drugoj polovini godine.
Upravo je zahvaljujući višim vozarinama grupa u trećem tromjesečju gotovo utrostručila neto dobit, na 5,6 milijardi danskih kruna (933 milijuna dolara).