FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

4. kongres hrvatskog kampinga

DUBROVNIK, 14. studenog 2012. (Hina) - Šesti kongres hrvatskog kampinga u organizaciji Kamping udruženje Hrvatske okupio je danas u Dubrovniku više od 150 sudionika predstavnika hrvatskih kampova koji će uz ostalo raspravljati o tržišnim postignućima, perspektivama i pretpostavkama razvoja kamping industrije.

Direktor Ureda Kamping udruženja Hrvatske Adriano Palman naglasio je kako je u prvih devet ovogodišnjih mjeseci u hrvatskim kampovima ostvareno više od 16,1 milijun noćenja ili 7 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Kamping industrija, koja od 2007. bilježi kontinuirani porast noćenja, u ovom je trenutku na razini najboljih prijeratnih kamping godina, istaknuo je.

Hrvatska je na osmom mjestu po noćenjima, a deseta po kapacitetu u kampovima, dok je po cijenama na šestom mjestu u Europi. Ostvarujući godišnje od 15 do 16 milijuna noćenja Hrvatska u europskim kamping noćenjima sudjeluje s oko 4 posto, naglasio je Palman.

Hrvatska ima 240 kampova i 268 kampova u domaćinstvu te u jednom danu može primiti 226.551 osobu, tako da na ovu vrstu smještaja otpada čak četvrtina turističkih kapaciteta zemlje.

Čak 50 posto kapaciteta hrvatskih kampova nalazi se Istri, 20 posto na Kvarneru, u Zadarskoj županiji 12 posto, dok se u kontinentalnim županijama nalazi samo 2 posto ukupnih hrvatskih kamping kapaciteta. Kampova u domaćinstvu najviše je u Zadarskoj županiji, a potom u Dubrovačko-neretvanskoj i Šibensko-kninskoj županiji.

Rješavanjem problematike razvoja te suradnjom javnog i privatnog sektora moguće je ostvariti ciljeve razvoja hrvatskog kampinga. Oni se prije svega odnose na povećanje popunjenosti kapaciteta sa sadašnjih 66 na najmanje 80 dana, rečeno je.

Također je istaknuto kako je pred kamping industrijom neprekidna zadaća povećavanje kvalitete i standarda, povećanje kapaciteta postojećih kampova, transformacije kampova u sadržajima bogatija kamp naselja, stvaranje malih obiteljskih i butik kampova, stvaranje mreže kamp odredišta (posebice u unutrašnjosti) kao i gradskim kampova te povećanje zaposlenosti i poslovne uspješnosti kamping industrije u cjelini.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙